اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد

توزیع اعتبارات تملک دارایی بر اساس تصمیم شورای برنامه‌ریزی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این استان تنها با تصمیم شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان‌ها تخصیص داده می‌شود.

توزیع اعتبارات تملک دارایی بر اساس تصمیم شورای برنامه‌ریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده در نشست شورای اداری شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: در هر شهرستان کمیته برنامه‌ریزی نقش بسزائی در توسعه و استراتژی استان دارد و کمیته برنامه‌ریزی باید نگاه کارشناسی به توزیع اعتبارات داشته باشد.

وی با اشاره به نحوه تقسیم اعتبار سال جاری افزود: در سال جاری مجموعه این استان تمام تلاش خود را در جهت توزیع اعتبارات بر اساس محتویات قانونی تدوین شده انجام داده است.

فروزنده بیان داشت: شورای برنامه‌ریزی با هدف توزیع عادلانه اعتبارات تشکیل شده است و تمام تصمیم‌گیری‌ها در رابطه با توزیع اعتبارات بر عهده این کمیته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تصمیم نهایی در زمینه توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این استان با شورای برنامه‌ریزی است، گفت: در سال جاری تمام تصمیم‌ها بر اساس ضوابط قانونی و رعایت اولویت‌بندی انجام گرفته است.

فروزنده تاکید کرد: مدیران شهرستانی و استانی باید با یک برنامه‌ریزی جامع، صحیح و زمانبندی تمامی اقدامات لازم برای جذب اعتبارات تخصیص داده شده را انجام دهند.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی قسمتی از بودجه از طرف مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه این موضوع به دغدغه‌ای مهم برای تمام استان‌های کشور تبدیل شده است.

فروزنده گفت: در حال حاضر ما فقط 55 درصد اعتبارات تخصیص داده شده به این استان را بین شهرستان‌ها توزیع می‌کنیم و مابقی توسط مجلس در استان‌ها تقسیم‌بندی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: در توزیع اعتبارات باید عدالت محور توزیع اعتبار بین شهرهای مختلف باشد، و در توزیع اعتبارات باید به مناطق محروم و کمتر توسعه پیدا کرده توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: باید در تخصیص نهایی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این استان اولویت‌بندی مناطق مختلف مورد توجه مسئولان در این زمینه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول