اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل خبر داد

رشد 10 درصدی اعتبارات تملک دارایی اردل

خبرگزاری فارس: فرماندار اردل از رشد 10 درصدی اعتبارات تملک دارایی در این شهرستان خبر داد.

رشد 10 درصدی اعتبارات تملک دارایی اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی توزیع اعتبارات تملک دارایی شهرستان اردل، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: همه مدیران و مسئولان در این شهرستان باید از هزینه‌های اضافی و غیر ضروری خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی در اقتصاد کشور باید از تمام توان خود برای پیشبرد برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

خسروی بیان داشت: باید در شرایط فعلی با اتکا بر توان خود و حمایت از تولیدکنندگان داخلی بتوانیم از شرایط سخت عبور کنیم و شرایط را برای حرکت به سمت توسعه بیشتر کشور فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به تخصیص اعتبارات تملک دارایی گفت: در سال جاری اعتبارات تملک دارایی این شهرستان از رشد 10 درصدی برخوردار است.

وی افزود: در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بالای 70 درصد و انجام تعهدات سفرهای ریاست محترم جمهور، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان از اولویت‌های کاری شهرستان اردل است.

خسروی تاکید کرد: در سال جاری اولویت تخصیص اعتبار در این شهرستان پروژه‌های جهاد کشاورزی است و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

فرماندار اردل با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به بحث عدالت‌محوری شده است، بیان داشت: در توزیع اعتبارات در دولت‌های نهم و دهم توجه خاص و ویژه‌ای به روستاها شده است.

خسروی بر ضرورت مدیریت بهینه اعتبارات تاکید کرد و گفت: در سال جاری هیچ پروژه جدیدی در شهرستان کلنگ‌زنی نمی‌شود و تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌ها است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول