اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان خبر داد

چاپ 130 مقاله دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان در مجلات بین‎المللی

خبرگزاری فارس: مدیر امور پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان گفت: بیش از 130 مقاله از دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان در مجلات بین‎المللی و ISI چاپ شده است.

چاپ 130 مقاله دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان در مجلات بین‎المللی

رشید زارع نهندی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از بدو تاسیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی در استان زنجان هدف مسئولان انجام آموزش و پژوهش در سطح بین‎المللی است و این امر به صورت پیوسته در حال پیشرفت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان از پیشرفت‎های قابل توجهی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه از نظر پژوهشی علاوه‎ بر سطح کشور در سطح بین‎المللی نیز پیشرفت بسیار خوبی دارد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان با بیان اینکه هنوز به اهداف نهایی خود دست نیافته‌ ایم، تصریح کرد: از پیشرفت و فعالیت‎های صورت گرفته در سال‎های اخیر بسیار راضی هستیم.

وی با اشاره به مرکز رشد و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان یادآور شد: این مرکز در سال گذشته عناوین مختلفی را در بخش‏های مختلف علم و فناوری کسب کرده است.

زارع نهندی با بیان اینکه در سال جاری با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته دانشگاه، تحصیلات تکمیلی در نظر دارد طرح‏های پژوهشی را با مشارکت مراکز دیگر انجام دهد، ادامه داد: قرارداد برخی از این طرح‎های کاربردی آماده شده است و امیدواریم نتیجه‌بخش باشد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان از نظر پژوهشی جز دانشگاه‎های برتر کشور و منطقه است، اضافه کرد: این دانشگاه سهم بسیار بالایی در ارتقای سطح علمی کشور در برخی از رشته‎هایی چون فیزیک، شیمی، علوم زیست و علوم زمین دارد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان با بیان اینکه بیش از 130 مقاله از دانشگاه تحصیلات تکمیلی در مجلات بین‎المللی به چاپ رسیده است، خاطرنشان کرد: 60 درصد از مقالات در مجلاتی که در رتبه‌ های برتر هستند چاپ شده و 25 درصد نیز در مجلات تراز نخست دنیا به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته همه تلاش خود را می‏کنیم تا تحقیقات و آموزش‎هایی در سطح بین‎المللی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ارائه دهیم، تصریح کرد: در این زمینه ارتباط با مردم و صنایع و کارخانه‎ها و از جمله سایر مراکز تحقیقاتی از جمله دغدغه‎های ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول