اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش خراسان‌رضوی:

7 مقاله هنرآموزان خراسانی به مرحله کشوری آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای راه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش خراسان‌رضوی گفت: از 180 مقاله در زمینه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش خراسان‌رضوی،7 مقاله به دبیرخانه کشوری همایش توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای راه یافت.

7 مقاله هنرآموزان خراسانی به مرحله کشوری آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای راه یافت

حسین عباسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، ‌اظهار کرد: جشنواره هنری هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله اول استانی این جشنواره یک‌ هزار و 800 اثر در هفت رشته و 25 زمینه شامل رشته‌های گرافیک، نقاشی، صنایع دستی، نقشه‌کشی معماری، عکاسی، چاپ دستی و طراحی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

رئیس اداره آموزش فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش آموزش و پرورش خراسان‌رضوی استقبال هنرجویان و هنرآموزان استان را از این جشنواره چشم‌گیر دانست و افزود: نمایشگاهی از آثار این دانش‌آموزان نیز برای بازدید عموم دایر شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم این جشنواره 50 اثر هنرجویی و 16 اثر هنرآموزی به استان همدان برای داوری مرحله اول کشوری ارسال که از این تعداد 3 رتبه اول 3 رتبه دوم  و 8 رتبه سوم در بخش هنرجویی و 2 رتبه اول در بخش هنرآموزی را کسب کردند.

عباسی گفت: از 180 مقاله در زمینه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش رسیده به اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش استان، 7 مقاله پس از 4 مرحله داوری با کسب امتیاز لازم به دبیرخانه کشوری همایش توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش راه یافت.

رئیس اداره آموزش فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: در جشنواره کار‌آفرینی نیز تعداد 50 اثر مربوط به 150 هنرجو به دبیرخانه استانی ارسال که از این تعداد 10 اثر به دبیرخانه کشوری ارسال و پس از داوری 2 اثر از 8 کارآفرین برگزیده شدند.

عباسی اظهار داشت: محمد حشمتی، زهره بوژمهرانی و فاطمه خنجوکی از استان خراسان در بین هنرجویان توانستند رتبه اول رشته صنایع دستی را به خود اختصاص دهند.

وی گفت: سیدمحمد حسینی و زهرا سهرابی‌راد هنرآموزان صنایع‌ دستی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول