اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا خبر داد

ارسال 15 مقاله به همایش شیخ محمدتقی آملی

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا از ارسال 15 مقاله به همایش شیخ محمدتقی آملی خبر داد.

ارسال 15 مقاله به همایش شیخ محمدتقی آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام علی روح‌اللهی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اینکه همایش شیخ محمدتقی آملی یکی از همایش‌های جانبی همایش بین‌المللی اخلاق و ادیان است، بیان داشت: تاکنون 270 مقاله به این همایش بین‌المللی ارسال شده که 15 اثر درباره شیخ محمدتقی آملی است.

وی با بیان اینکه از این تعداد سه مقاله برگزیده برای ارائه در همایش اخلاق و ادیان در نظر گرفته می‌شود، گفت: بقیه آثار در همایشی در آمل ارائه می‌شود.

روح‌اللهی با تاکید بر اینکه مقالات ارائه شده در همایش شیخ محمدتقی آملی در کتابی چاپ می‌شود، تصریح کرد: این کتاب تا 15 شهریور آماده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه شیخ محمدتقی آملی باعث برگزاری این همایش در آمل شد از دعوت 50 نفر از اساتید و بزرگان ملی و بین‌المللی به این همایش خبر داد.

فرماندار آمل نیز در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فرهنگی شهرستان آمل بیان داشت: بزرگداشت شیخ محمدتقی آملی همایش عظیم و به‌یادماندنی خواهد بود که ظرفیت‌های شناخته این شهرستان را به نمایش خواهد گذاشت.

یدالله اکبرزاده با تاکید بر اینکه این فضا فرصتی است که عالمان و بزرگان آمل بیشتر به کشور شناسانده شوند، افزود: آمل شهری تاریخی است و حماسه‌سازان علمی و فرهنگی در این منطقه به وفور یافت می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی شهرستان برای برگزاری این همایش بسیج خواهند شد، اذعان داشت: برای شناساندن ابعاد شخصیتی شیخ محمدتقی آملی این همایش ضروری بود.

اکبرزاده آمل را یک شهر دانشگاهی با 25 هزار دانشجو عنوان کرد که می‌توان از آن برای بیان تاریخ کهن این شهر استفاده کرد.

همایش بزرگداشت شیخ محمدتقی آملی شش مهرماه به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

انتهای ‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول