اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان:

321 مقاله به همایش ملی احساس امنیت در لرستان ارسال شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: 321 مقاله به همایش ملی احساس امنیت، نظم و امنیت در لرستان ارسال شده است.

321 مقاله به همایش ملی احساس امنیت در لرستان ارسال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده ظهر امروز در همایش ملی احساس امنیت، نظم و امنیت که در محل سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با حضور بروجردی و سردار رادان برگزار شد، با بیان اینکه لرستان باید به عنوان لرستان با همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها دیده شود، گفت: احساس یک نعمت الهی است و هر جا که خوف و ناامنی به وجود آید این احساس مخدوش می‌شود. وی افزود: مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش تقسیم بندی شد و در حوزه آسیب‌ها و جرائم 13 مقاله، احساس امنیت و حاشیه‌نشینی 24 مورد، پلیس و امنیت 16 مقاله، سرمایه اجتماعی 22 مورد، سازمان‌های غیردولتی هفت مورد، گردشگری 19، دین و دین‌داری 14 مقاله، رسانه‌ها 12 مورد و.... به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در لرستان در حوزه امنیت مشکلی نداریم و باید نگرش منفی افراد را نسبت به استان تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه خروجی همایش ملی احساس امنیت، نظم و امنیت باید موجب تغییر نگرش‌ها شود، اظهار داشت: تفکر منفی که نسبت به لرستان وجود دارد، باید تغییر کند و لرستان را به عنوان لرستان با همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن ببینند.

فرمانده انتظامی لرستان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری همایش احساس امنیت، نظم و امنیت، گفت: برگزاری این همایش گامی در راستای بهره‌گیری از نظارت نخبگان، اساتید و صاحب نظران در رابطه با مقوله امنیت و احساس امنیت است.

سردار علیزاده افزود: در صورتی که خروجی این همایش تغییر نگرش منفی نسبت به مقوله امنیت باشد، موفق عمل کرده‌ایم.

همایش ملی احساس امنیت، نظم و امنیت به همت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان لرستان و با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری از جمله سردار احمدرضا رادان و علاء الدین بروجردی در خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول