اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش «ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی» خبر داد

انتخاب 64 مقاله در «ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی»

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش «ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی» گفت: 64 مقاله به عنوان مقالات برتر همایش «ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی» انتخاب شده‌اند.

انتخاب 64 مقاله در «ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی»

علی مصیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقالات منتخب در قالب کتاب چاپ و در روز همایش بین علاقمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا مقالات متعددی به دبیرخانه همایش ارسال شده‌اند، تصریح کرد: در این زمینه 10 محور بر اساس شاخصه‌های تاریخی، میراث فرهنگی، شهرسازی و معماری، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، هنرهای دستی، شعر و ادبیات، موسیقی و مطبوعات مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

مصیب‌زاده اعلام کرد: همه صاحب‌نظرانی که در عرصه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، تاریخی، معماری، شهرسازی و موسیقی به نوعی می‌توانستند در برگزاری همایش کمک کنند، دعوت به همکاری شده‌اند.

دبیر علمی همایش «ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی» با اشاره به اختصاص ماهنامه سفر برای انتشار اخبار همایش «ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی» افزود: ماهنامه سفر بر موضوعات علوم انسانی و ارتباطات اجتماعی تمرکز دارد که در شماره‌های آخر عمده مطالب داخلی خود را به شهر ارومیه اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: عنوان اصلی اولین مطلب درباره ارومیه «ارومیه، میعادگاه اقوام» است که با توجه به تنوع اقوام و ادیان زیبنده این شهر است.

مصیب‌زاده ادامه داد: این نشریه از جاذبه‌های طبیعی و تجارب سیاحان خارجی و داخلی درباره حضور در ارومیه مطالبی را منتشر می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول