اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 تا 26 مردادماه جاری

مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در شهرستان اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال مراسم اعتکاف دانش‌آموزان اصفهانی از 24 تا 26 مردادماه جاری در مراسم اعتکاف شرکت می‌کنند.

مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در شهرستان اصفهان برگزار می‌شود

سیدجواد پورحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته برنامه اعتکاف در ماه رجب در میان دانش‌آموزان استان اصفهان برگزار شده است، اظهار کرد: آموزش و پرورش با برگزاری برنامه اعتکاف در میان دانش‌آموزان به دنبال معرفت‌افزایی و تقویت مبانی اعتقادی و معنوی این افراد است.

وی اضافه کرد: در سال جاری ماه رجب با فصل امتحانات دانش‌آموزان متقارن بوده است که به دلیل این موضوع براساس برنامه‌ها و دستورالعمل وزارتخانه آموزش و پرورش مراسم اعتکاف دانش‌آموزی امسال در ماه رجب برگزار نشد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در سال جاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در پایان ماه رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شود و هم‌چنین دانش‌آموزان اصفهانی نیز از 24 تا 26 مردادماه جاری در مراسم اعتکاف شرکت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مراسم اعتکاف دانش‌آموزان اصفهانی در سال جاری تنها شهرستان اصفهان و در مسجدالغفور خیابان سروش اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: در سال‌های گذشته مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در سراسر استان برگزار شده است و توسعه، ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی در میان دانش‌آموزان، تقویت روحیه خود‌باوری و صبر در دانش‌آموزان و پرورش روحیه خود‌سازی در این افراد از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه محسوب می‌شود.

پورحسینی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است که در مراسم اعتکاف امسال 300 نفر از دانش‌آموزان اصفهان شرکت کنند، تاکید کرد: البته تعداد شرکت‌ کنندگان در این مراسم تا یک‌ هزار نفر نیز قابل افزایش است و دانش‌آموزان شهرستان‌های دیگر استان نیز در صورت تمایل می‌توانند در مراسم اعتکاف امسال حضور داشته باشند.

وی افزود: دانش‌آموزان متقاضی شرکت در این مراسم می‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش موجود در سطح شهرستان اصفهان برای حضور در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول