اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح اعتکاف دانش‌آموزی در رودان آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح اعتکاف دانش‌آموزی با شرکت بیش از 100 نفر از دانش‌آموزان رودانی در قالب طرح حلقه عشاق در مساجد رودان آغاز شد.

طرح اعتکاف دانش‌آموزی در رودان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، امام جمعه رودان صبح امروز در آیین افتتاحیه طرح اعتکاف دانش‌آموزی که در نمازخانه آموزش و پرورش رودان برگزار شد، ضمن تقدیر از حرکت ارزشی آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح اعتکاف دانش‌آموزی اظهار داشت: باید خود‌شناسی، عزت نفس و تمسک به قرآن و عترت از جمله دستاوردهای این طرح باشد.

حجت‌الاسلام امیر الهی‌منش هم‌چنین اجرای این طرح را در مقابله با هجوم فرهنگ غرب و جنگ نرم دشمن مؤثر قلمداد کرد و افزود: دانش‌آموزان معتکف باید این فرصت گران‌بها را غنیمت شمرده و به کسب معرفت و انجام خودسازی بپردازند تا بتوانند بعد از اتمام این طرح در سنگر عمل و تحصیل، حضوری مفید و مثمر‌ثمر داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رودان نیز با اشاره به شرکت بیش از 150 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور در این طرح گفت: برگزاری این‌گونه مراسم‌ها، ضامن سلامتی و دمیده شدن روح معنویت در جامعه است.

محمد خادمی خطاب به دانش‌آموزان شرکت کننده در این طرح افزود: حضور شما در این مراسم نشانه انتخاب شما و عنایت ویژه خداوند به شماست.

هم‌چنین اسماعیل جعفری معاونت پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش رودان نیز به تشریح برنامه‌های اجرایی طی مدت سه روز برگزاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در رودان پرداخت.

یادآور می‌شود، سهمیه اختصاصی به آموزش و پرورش رودان در این طرح 70 نفر بوده است که به دلیل استقبال دانش‌آموزان و با تصمیم مدیریت آموزش و پرورش، تمام دانش‌آموزان علاقه‌مند با هزینه آموزش و پرورش رودان در این طرح شرکت کردند.

اعتکاف دانش‌آموزی رمضان 91 در رودان با حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به همراه سازمان بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول