اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اختصاص 40 میلیارد ریال برای توسعه ورزش دانش‌آموزی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تخصیص 40 میلیارد ریال برای توسعه ورزش دانش‌آموزی در دشتستان خبر داد و گفت: پنج عرصه مهم ورزشی برای دانش‌آموزان احداث می‌شود.

اختصاص 40 میلیارد ریال برای توسعه ورزش دانش‌آموزی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات ورزشی دشتستان اظهار داشت: سلامتی و تندرستی از اهمیت بسیار زیادی در زندگی برخوردار است و سلامت جسم برای رسیدن به سلامت روح نیز کمک فراوانی می‌کند و در حقیقت با بدن سالم، بهتر می‌توانیم به راز و نیاز با خدا بپردازیم و این مسئله اهمیت بالای ورزش را می‌رساند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در اسلام توصیه بسیار زیادی به ورزش شده و بیشتر پیشوایان دینی، نظر بسیار مثبتی بر ورزش داشته‌اند و در احادیث و روایات پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نیز این مسئله موکدا مورد تاکید بوده است.

خسروی بیان داشت: باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزشی را در اختیار ورزشکاران رشته‌های مختلف قرار دهیم و کاری کنیم که هر کسی که به ورزش علاقه‌مند شد، بتواند به این امر بپردازد و محدودیتی نداشته باشد.

وی با توصیه به انجام ورزش برای همه مردم خاطر نشان کرد: ورزش برای همه سنین امری حیاتی است و به ویژه افراد مسن و چاق که در معرض خطر بیشتری قرار دارند باید با روی آوردن به ورزش برای سلامتی خود کمک کنند.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: شهرستان دشتستان در رشته‌های مختلف ورزشی دارای جایگاه قابل قبولی در استان است و باید با تلاش بیشتر برای رسیدن به جایگاه بالاتر فعالیت کنیم.

خسروی ادامه داد: توسعه فضاهای ورزشی شهرستان دشتستان یکی از مسائلی است که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان توجه خاصی به آن داشته‌ایم و در دو سال اخیر این مهم روندی مطلوب داشته است.

این مسئول اذعان داشت: در سال گذشته بر اساس اعتبارات تملک دارایی و تکلیفی بیش از 100 میلیارد ریال در حوزه فرهنگ و ورزش برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان دشتستان اختصاص یافت.

وی با تاکید بر اینکه در اعتبارات سال جاری توجه خاصی به حوزه ورزش داریم اضافه کرد: امسال نیز 46 میلیارد ریال اعتبار برای حوزه ورزش شهرستان دشتستان پیش‌بینی شده است.

خسروی در همین راستا بیان داشت: با تلاش‌های فراوان صورت گرفته به منظور توسعه فضای ورزشی دشتستان شاهد آن هستیم که بیشترین سالن ورزشی در دست احداث استان بوشهر در دشتستان است.

وی اضافه کرد: در حوزه ورزش دانش‌آموزی نیز پنج عرصه ورزشی اعم از زمین چمن، زمین چمن مصنوعی، سالن‌های ورزشی و استخرهای دانش‌آموزی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در دست اجرا است.

فرماندار دشتستان گفت: 35 میلیارد ریال نیز برای بهسازی خوابگاه ورزشگاه‌ها و تعویض سیستم‌های خنک کننده در یک سال گذشته در شهرستان دشتستان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول