اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

وهابیت روز به روز منزوی و منفور می‌شود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه‌های کشور گفت:‌ فرقه ضاله وهابیت روز به روز منزوی‌تر و در جامعه بشری منفورتر می‌شود.

وهابیت روز به روز منزوی و منفور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام شیخ حسن ضیا توحیدی عصر امروز در همایش مربیان و دبیران پرورشی آموزش و پرورش استان در سالن ولایت سپاه اردبیل که به مناسبت هشتم شوال سالروز تخریب مزار ائمه هدی در بقیع برگزار شد، اظهار داشت: وهابیت مولود نامشروع انگلیس و صهیونیسم خبیث در منطقه است که امروزه با دلارهای سعودی جهان اسلام و تشیع را تهدید می‌کند و تنها راه مقابله با آنها مجهز شدن به عنصر بصیرت، هوشیاری و آگاهی است.

وی با یادآوری اینکه دشمنان اسلام از حرکت‌های خبیث و کورکورانه خود نتیجه نمی‌گیرند، تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد تحرک وهابیت با پشتیبانی رژیم آل سعود و آل خلیفه در منطقه هستیم به طوری که دست ناپاک آنها را می‌توان در کشتار مردم مسلمان بحرین و عربستان مشاهده کرد.

ضیا توحیدی خاطرنشان کرد: در حادثه تلخ و تأسف‌بار تخریب بقیع ارزشمند ظلم و تعدی وهابیت و شیطنت آنها به خوبی روشن شد به طوری که امروز در سراسر دنیا همه ملت‌های آزادیخواه به ماهیت آنها پی بردند.

این مسئول با یادآوری اینکه تنها راه خنثی کردن تبلیغات و توطئه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی این فرقه ضاله درایت و هوشمندی علمای شیعه با استدلال صحیح و واقعی است، اضافه کرد: با این هوشیاری و مراقبت تمام سردمداران این فرقه ضاله منفورتر و منزوی‌تر شدند در حالی که دین اسلام به سرعت رو به گسترش بوده و گرایش به تشیع نیز بی‌نظیر است.

وی به روش تبلیغی فرقه وهابیت اشاره کرد و ادامه داد: یکی از ابزارهای آنها به ویژه برای گسترش تبلیغات منفی خود در مکه و مدینه جعل اسناد، احادیث، روایات و آیات الهی است تا از طریق دروغ و تزویر بتوانند حرکت‌های خود را به پیش ببرند.

به گزارش فارس، این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: این جریان نامبارک عالم اسلام و تشیع را گروه‌های ضد اسلام معرفی می‌کنند تا در یک فضای یک طرفه بتوانند با توزیع و پخش جزوه‌ها، کتاب‌ها و سی‌دی‌های خود تأثیرگذاری واقعی را روی برخی از ساده‌اندیشان داشته باشند.

ضیا توحیدی کتاب رئیس این فرقه را مملو از دروغ و سخنان ناروا به مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت توصیف کرد و گفت:‌ ادعایی که فرقه وهابیت به شکل گسترده مطرح می‌کنند چنان ادعای دروغینی است که اگر نسبت به آن آگاهی داشته باشیم به سرعت قادر می‌باشیم دروغ بودن آن را به اثبات برسانیم.

همزمان با هشتم شوال سالروز تخریب مزار ائمه هدی(ع) در بقیع مراسمی نیز در مسجد امیرالمؤمنین مشگین‌شهر برگزار شد و سخنرانان با تاکید بر فتنه‌انگیزی و توطئه فرقه ضاله وهابیت امت اسلامی را به هوشیاری و مراقبت در خنثی کردن این دسیسه‌ها دعوت کردند.

در این آیین‌ها در مدح ائمه اطهار و امامان بزرگوار مداحی شده و حاضران به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول