اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

5 هزار سایت وهابیت برای منحرف کردن جوانان ایرانی فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بیرجند گفت: در حال حاضر 5 هزار سایت اینترنتی از سوی وهابیت برای منحرف کردن جوانان ایرانی از خط ولایت فقیه فعالیت می‌کنند.

5 هزار سایت وهابیت برای منحرف کردن جوانان ایرانی فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: دشمن می‌خواهد هویت دین اسلام را از جوانان بگیرد و برای اینکه به این نقشه شوم خود برسد دست به هر کاری می‌زند.

وی به فرا رسیدن سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع(ع) در هفته جاری اشاره کرد و افزود: وهابیت در گذشته درصدد تخریب حرم ائمه و بارگاه‌های بقیع بود و امروز درصدد منحرف کردن جوانان از دین و اسلام است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: دشمن درصدد است تا عشق به اهل بیت را از دل پاک و معصوم جوانان این مرز و بوم پاک کند.

رضایی بیرجندی به بحث تدبر در قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: باید بحث تدبر در قرآن را تا زمانی که زنده هستیم انجام دهیم و در این راستا از این پس در خطبه‌های نمازجمعه نیز به این امر پرداخته می‌شود.

وی یادآور شد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا اعتقادات مذهبی خود را درست کنیم و این جز در سایه قرآن محقق نمی‌شود.

 *اسلام دین بصیرت است

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه اسلام دین حرکت و بصیرت است، گفت: برای اینکه جامعه ای سر زنده و پویا داشته باشیم نیاز به حرکت در مسیر بصیرت داریم.

رضایی بیرجندی به مناسبت‌های هفته اشاره و تصریح کرد: فرار رضاخان، روز کارمند، روز داروسازی و آغاز هفته دولت از اهم مناسبت‌های این هفته است.

رضایی بیرجندی به فرارسیدن هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی نیز اشاره کرد و یادآور شد: رحلت آیت‌الله مرعشی، وفات سید محمود طالقانی و آغاز هفته تعاون نیز از دیگر مناسبت‌های این هفته است.

 

*در اجلاس عدم تعهد خط تحریم باید شکسته شود

امام جمعه بیرجند به برگزاری اجلاس عدم تعهد اشاره و ابراز امیدواری کرد: در این اجلاس که با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود خط تحریم‌ها باید شکسته شود تا بتوانیم روابط سیاسی اجتماعی ایران را بیشتر گسترش دهیم.

رضایی بیرجندی به خدمات دولت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام مراکز آماری دنیا به پیشرفت ایران و خدماتی که دولت انجام می‌دهد اذعان دارند.

وی بر توجه به اقتصاد مقاومتی نیز از سوی مسئولان تاکید کرد و یادآور شد: توجه به این مهم باید در دستور کار تمام مسئولان باشد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول