اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

وهابیت با ایستادگی جهان اسلام نابودشدنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فرقه ضاله وهابیت با وحدت و همدلی امت اسلامی و جهان تشیع نابودشدنی و از بین رفتنی است.

وهابیت با ایستادگی جهان اسلام نابودشدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هشتم شوال در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: جهان اسلام در حالی گرفتار فرقه‌های انحرافی همچون وهابیت و بهاییت شده است که با تحریک و پشتیبانی نظام استکباری این فرقه‌ها سعی می‌کنند به هر وسیله ممکن جهان اسلام را با خطر و برخی تهدیدها مواجه کنند.

وی با اشاره به اینکه شبهات ایجاد شده از سوی وهابیت ریشه و پایه دروغین و پوچ و واهی دارد، تصریح کرد: حربه‌ای که امروز این فرقه ضاله به آن متوسل شده است دروغ و شایعه‌پراکنی به شکل گسترده است چرا که با تسلیم شدن در برابر اندیشه‌های بارور اسلامی و شیعی هیچ راه برون رفت از نافرجامی عملکرد خود را ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: تخریب قبور ائمه اطهار در بقیع نشان روشنی از خباثت و نابکاری فرقه ضاله وهابیت است که در قلب اسلام تلاش می‌کنند بزرگترین ضربه را به حیات اسلامی وارد کنند.

ستوده گفت: در حالی که پیام اسلام و حقایق آن آشکار و روشن است این فرقه با راهکار دروغ و متوسل شدن به استدلال‌های غیر‌منطقی سعی می‌کند با جریان‌سازی و برجسته کردن برخی اخبار و مسائل دروغین به اصل نظام و مبانی مطرح شده در اسلام و قرآن خدشه وارد کنند و به همین دلیل با بهر‌ه‌گیری از دلارهای سعودی امروز در مکه و مدینه و حتی در مزار ائمه هدی در عراق و سوریه سعی می‌کنند اهدافشان را پیاده کنند.

این مسئول، هشتم شوال را نقطه سیاه و تاریک در کارنامه فرقه لجوج و بی‌منطق وهابیت توصیف کرد و افزود: آنها با تفکر واهی به تخریب مزار شریف ائمه هدی در قبرستان بقیع اقدام کردند و امروز نیز همچنان بر اعتقادات کاذب و دروغین خود تاکید داشته و اصرار می‌ورزند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: برای روشن شدن این مباحث و بیان بسیاری از مسائل پشت پرده، ما در گرامیداشت 8 شوال از استاد و محقق برجسته کشوری حجت‌الاسلام شیخ حسن ضیاء توحیدی دعوت کردیم تا با حضور در استان وقایع تاریخی 8 شوال و مسائل پیرامونی آن را بیشتر و بهتر تبیین کند.

ستوده بیان داشت: امیدواریم با وحدت و همدلی امت اسلامی و  بصیرت و هوشیاری جهان اسلام تمام توطئه‌های نظام استکباری و ایادی حلقه به گوش آنها ناکام مانده و بی‌ثمر بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ در این جلسه از روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مداحان و شعرا، هیئت امنای مساجد، معلمان و مربیان قرآنی، اعضای کانون‌های تربیتی، اعضای جمعیت فرهیخته بانوان و تمام فعالان عرصه فرهنگی و ارزشی دعوت کردیم تا با شرکت در این مراسم با ابعاد حرکت و اقدامات فرقه وهابیت آشنا شده و بسیاری از توطئه آنها آشکار شود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول