اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه علمیه قم:

مشکل حال حاضر دنیای اسلام نفهمی وهابیت است

خبرگزاری فارس: مدرس حوزه علمیه قم گفت: امروزه فعالیت‌های تبلیغاتی وهابیون از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای‌، سایت‌ها و دیگر رسانه‌ها‌، آداب و رسوم منطقه‌ای و محلی را مورد هجوم قرار داده است.

مشکل حال حاضر دنیای اسلام نفهمی وهابیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام محمد‌حسین حائری‌زاده در مراسمی که به‌مناسبت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) توسط وهابیون متحجر و جاهل‌، در محل مسجد المهدی (عج) کرند‌غرب با حضور مردم و مسئولان برگزار شد اظهار کرد: مشکل حال حاضر دنیای اسلام نفهمی وهابیت است.

حائری‌زاده افزود: سرکرده‌های وهابیت در دامان سیاست‌های پیر استعمار انگلیس گرفتار شده‌اند و قصد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را دارند. ‌

مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروزه فعالیت‌های تبلیغاتی وهابیون از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای‌، سایت‌ها و دیگر رسانه‌ها‌، آداب و رسوم منطقه‌ای و محلی را مورد هجوم قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: ادبیات‌، پوشش‌ها، آداب و رسوم محلی رنگ باخته‌اند و این رسانه‌ها قصد دارند جهان را به سمت اهداف فرهنگی خود بکشانند.

حائری‌زاده تفکر، مطالعه و تمسک به اهل‌بیت(ع) را مهم‌ترین عوامل مقابله با این تهاجم‌ها عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی درست و دقیق فرهنگی شاهد پایداری و شکوفایی بیش از پیش فرهنگ ایرانی اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول