اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

افزایش تعداد طرح‌های مهر ماندگار به 56 طرح

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و ظرفیت و توان بالای استان در اجرای پروژه‌های کلان، تعداد طرح‌های مهر ماندگار استان از 49 طرح به 56 طرح افزایش یافته است.

افزایش تعداد طرح‌های مهر ماندگار به 56 طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، حاتم نارویی اظهار داشت: دولت دهم با اختصاص 55 هزار میلیارد ریال به طرح‌های مهر ماندگار قصد دارد 56 طرح از مصوبات سه سفر هیئت دولت به استان را تا پایان مأموریت دولت در استان به بهره‌برداری برساند.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است بخش عمده‌ای از این طرح‌ها که در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، درمانی، حمل و نقل، راه سازی و صنعتی است در هفته دولت امسال و دهه فجر به بهره‌برداری برسد و تعداد باقیمانده دیگر آن تا اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح شود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان ساخت بیمارستان‌های نیکشهر، میرجاوه، گلمورتی، زهک، هیرمند، سرباز، بزرگراه زابل – زاهدان، بزرگراه کنارک – بندرعباس و حذف نقاط حادثه‌خیز، آسفالت راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار، اجرای یک هزار و 215 طرح محرومیت‌زدایی و ساخت 80 هتل و مجتمع گردشگری، گازرسانی به شهرها و روستاها و چندین طرح صنعتی و معدنی را از جمله طرح‌های مهر ماندگار استان نام برد.

نارویی با تأکید بر شتاب‌دهی اجرای طرح‌های مهر ماندگار بیان داشت: تکمیل طرح‌های مهر ماندگار طبق جدول زمان‌بندی تا پایان دولت دهم انجام خواهد شد که زمینه رفاه و آسایش و اشتغال هر چه بیشتر مردم مناطق شهری و روستایی استان سیستان‌وبلوچستان را به دنبال خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان سیستان‌وبلوچستان بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگار که از اساسی‌ترین و مهم‌ترین طرح‌های استان است را تحقق شعار خدمتگزاری و عدالت محوری دولت نهم و دهم ذکر کرد.

وی ساخت 500 کیلومتر بزرگراه، آسفالت 3 هزار کیلومتر راه روستایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان، ساخت 11 بیمارستان، احداث سالن ورزشی 2 هزار نفری، ساخت نیروگاه، راه‌اندازی معادن مس چهل کوره، احداث و تکمیل سد و شبکه آبیاری و زهکشی، اتصال شبکه ریلی چابهار - مشهد، گاز رسانی به زاهدان، توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و اجرای هزار و 215 طرح محرومیت‌زدایی را از جمله طرح‌های مهر ماندگار در سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول