اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی:

34 طرح از پروژه‌های مهر ماندگار خراسان‌رضوی ماهیت عمرانی دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: از مجموعه 50 طرح مهر ماندگار استان خراسان‌رضوی، 34 مورد ماهیت عمرانی دارد.

34 طرح از پروژه‌های مهر ماندگار خراسان‌رضوی ماهیت عمرانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سعید حسین‌پور در ارتباط با سابقه تعریف پروژه‌های مهر ماندگار در کشور، اظهار داشت: به منظور محقق شدن پروژه‌های بزرگ عمرانی کشور تا پایان دولت دهم، از اواخر سال گذشته 900 پروژه بزرگ و تاثیرگذار کشور با اعتباری بالغ بر 170 هزار میلیارد تومان شناسایی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌هایی مختلفی از جمله صنعت، معدن، حمل و نقل و ورزش قرار دارند.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی، افزود: اعتبار مورد نیاز برای طرح‌های مهر ماندگار استان 9 هزار میلیارد و 260 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه 34 طرح مذکور در استان در قالب 990 پروژه تعریف شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه‌ها 11 هزار میلیارد و 192 میلیون ریال هزینه شده است که با تامین باقی مانده اعتبارات مورد نیاز، این طرح‌ها تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین‌پور در تشریح پروژه‌های مذکور گفت: از مجموع 990 پروژه، 342 پروژه مربوط به راه‌های روستایی بالای 50 خانوار است که با بهره‌برداری از آن تعداد قابل توجهی از روستاها از نعمت راه آسفالته برخوردار می‌شوند.

معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی، گفت: اتمام 10 طرح بیمارستانی در شهرهای فریمان، کلات، خلیل‌آباد، رشتخوار، فیض‌آباد، سبزوار، گناباد و مشهد از دیگر پروژه‌ها است.

وی افزود: فرودگاه گناباد، پروژه راه‌آهن تربت حیدریه ـ سنگان به مرز افغانستان، پروژه موزه بزرگ خراسان، دانشکده پزشکی گناباد و بهره‌برداری از کنارگذر شمالی مشهد به طول 72 کیلومتر نیز تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول