اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

طرح مهر ماندگار تجلی خدمت‌رسانی به مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: طرح مهر ماندگار تجلی خدمت‌رسانی به مردم است.

طرح مهر ماندگار تجلی خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی بعد از ظهر امروز در کارگروه بانوان شهرستان پاکدشت با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه بانوان اظهار داشت: بر هیچ کس پوشیده نیست که از بدو تأسیس حکومت‌های اسلامی در زمان پیامبر (ص) جایگاه والایی برای زنان اختصاص یافت که این جایگاه اکنون در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادینه شده است.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: نقش زنان در روند پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی قابل لمس بوده است و زنان همواره پیشگام در نهضت بوده و حتی جلوتر از مردان در صحنه حاضر بودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر حضور، حرکت، همراهی، همسانی و تربیت صحیح همراه با تعقل و تدبر زنان در صحنه‌های مختلف نبود بقا و تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دچار چالش می‌شد.

مقبلی با تشریح نقش حجاب و عفاف در زندگی انسان‌ها بیان داشت: در دین مبین اسلام برای زن و مرد به تناسب خودشان حد و حدود حجاب و عفاف تعریف و تبیین شده است و اگر ما در همان چارچوب تعریف شده حرکت کنیم هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. 

فرماندار شهرستان پاکدشت نهاد خانواده، جامعه، مراکز تحصیلی اعم از مدرسه و دانشگاه را از جمله محل‌های مهم آگاه‌سازی و آموزش‌های لازم برای فلسفه حجاب و عفاف برشمرد و عنوان کرد: رعایت این اصل اساسی نه تنها برای انسان‌ها محدودیت نیست بلکه ارتقای شخصیت دینی و اجتماعی و اخلاقی آنان نیز است.

طرح مهر ماندگار تجلی خدمت‌رسانی به مردم است

مقبلی در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات دولت خدمتگزار و طرح‌های مهر ماندگار را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: دولت عدالت‌محور و رئیس جمهور اهتمام و توجه ویژه‌ای به اجرا و بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های مهر ماندگار دارند زیرا این طرح زمینه اجرای عدالت در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومان را موجب می‌شود.

وی با اشاره به اهداف طرح مهر ماندگار ابراز داشت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام تا پایان دولت دهم از جمله اهداف اجرای طرح مهر ماندگار است.

فرماندار شهرستان پاکدشت خدمت به مردم و گامی موثر در محرومیت‌زدایی توسط دولت را از دیگر اهداف طرح مهر ماندگار برشمرد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مهر ماندگار در پاکدشت سبب ایجاد تحول در سیمای این شهرستان می‌شود.

وی در ادامه طرح مهر ماندگار را تجلی خدمت‌رسانی به مردم دانست و تاکید کرد: طرح مهر ماندگار از طرح‌های ابتکاری دولت دهم است و در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کشور است که دولت در این طرح سعی می‌کند تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام و زیربنایی کشور را تا پایان دولت دهم آماده و به بهره‌برداری برساند و بستر را برای خدمت‌رسانی بهتر دولت بعدی فراهم کند.

‌انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول