اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی ‌تا تیر ماه سال آینده تکمیل می‌شود‌

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی ‌گفت: طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی ‌تا تیرماه سال آینده تکمیل می‌شود‌.

طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی ‌تا تیر ماه سال آینده تکمیل می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌‌بیغش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‌ترین اصل در کنار کار و تلاش، توجه مدیران به امام (ره)،‌ شهدا، قانون اساسی و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه هر مدیری درست کار کند و تلاش بیشتری را برای خدمت رسانی به مردم داشته باشد،‌ تثبیت خواهد شد،‌ گفت:‌ مدیران با کارشناسان تفاوت دارند و وظیفه آنان در قبال مسئولیتی که داشته سنگین است.

احمدی‌بیغش اضافه کرد:‌ طبیعتاً هر مدیری که تلاش مضاعفی داشته باشد و حداقل یک ساعت از کارمند عادی بیشتر تلاش کند، با ما همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های مدیران استان رصد می‌شود، گفت: مدیران دستگاه‌ها همچنین از ارائه آمارهای نادرست پرهیز کنند.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به طرح‌های مهر ماندگار در خراسان‌شمالی گفت:‌ قطعاً تمام طرح‌های مهر ماندگار استان تا تیر ماه سال آینده تکمیل می‌شود.

وی افزایش چهار پروژه در سفر دستیار ویژه رئیس جمهور به خراسان‌شمالی در طرح مهر ماندگار استان را برشمرد و گفت:‌ این استان تنها استان کشور بوده که تعداد طرح‌های مهر ماندگار آن افزایش یافت.

استاندار خراسان‌شمالی عمده پروژه‌های مهر ماندگار در این استان را مربوط به وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو اعلام کرد و افزود: بر‌اساس برنامه قرار است تا معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای وزارت راه و شهرسازی و معاون وزیر نیرو هفته آینده به استان برای تسریع بخشیدن به اجرای این پروژه‌ها سفر کنند.

وی از اتمام طرح آب‌رسانی از سد شیرین‌دره به بجنورد تا مهرماه امسال خبر داد و گفت: پس از سال‌ها مردم مرکز استان شاهد تحقق این پروژه پر ثمر خواهند بود و از خیر و برکت آن بهره می‌برند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول