اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

برای تامین اعتبار طرح‌های مهر ماندگار دغدغه‌ای وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: تمام بودجه‌های لازم برای طرح‌های مهر ماندگار تامین شده است.

برای تامین اعتبار طرح‌های مهر ماندگار دغدغه‌ای وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مهر ماندگار استان هرمزگان ضمن تاکید بر لزوم سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های "مهر ماندگار" استان اظهار داشت: قرار شده دولت هدیه‌ای ماندگار را در اواخر کار خدمت‌رسانی خود به مردم تقدیم کند که بهتر است هر چه زودتر این اتفاق حاصل شود.

وی هدف از تشکیل جلسات ستاد مهر ماندگار را در برطرف ‌کردن موانع احتمالی و رصد کردن روند اجرای پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: هر مانع کوچک و بزرگی که بر سر راه طرح‌های مهر ماندگار باشد را مطرح کرده و حداکثر توان را برای رفع آن با کم‌ترین هزینه‌ها و همکاری و هم‌دلی تمامی مدیران استان به کار می‌گیریم.

استاندار هرمزگان در مورد تأمین اعتبارات این پروژه‌ها نیز گفت: مسئولان برای اعتبارات دغدغه نداشته باشند و طبق وعده ریاست جمهور بودجه مورد نیاز تامین شده و بنابر میزان پیشرفت اختصاص می‌یابد.

عزیزی با بیان اینکه مدیران باید با اخلاص و ایمان، تمام تلاش خود را برای به اتمام رساندن پروژه‌های مهر ماندگار انجام دهند، بیان کرد: اگر بخواهیم دست روی دست گذاشته و منتظر اعتبار برای انجام باشیم تنها مردم هرمزگان هستند که ضرر می‌کنند و چیزی عایدشان نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: البته کار در مسیر خود در حال انجام است و گزارش‌های واصله از روند انجام کار نشان می‌دهد که بیشتر طرح‌ها در زمان‌بندی در نظر گرفته شده حرکت می‌کنند اما باید بر سرعت‌بخشی بیشتر متمرکز شویم.

استاندار هرمزگان در پایان بیان کرد: اراده دولت بر انجام طرح‌های مهر ماندگار است و همه در این راستا با هم‌دلی دست مساعدت را به سوی ما دراز کرده‌اند تا طعم شیرین خدمت‌رسانی را به کام مردم شریف استان هرمزگان بچشانیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول