اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

طرح‌های مهر ماندگار هدیه ارزشمند دولت به مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: خدمات گسترده دولت، سیستان را در مسیر توسعه قرار داده به طوریکه طرح‌های مهر ماندگار هدیه ارزشمند دولت به مردم منطقه است.

طرح‌های مهر ماندگار هدیه ارزشمند دولت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا شامگاه شنبه در جلسه گردهمایی آزادگان منطقه سیستان اظهار داشت: 26

مرداد ماه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی است که این روز تاریخی و بزرگ را به همه آزادگان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

فرماندار زابل بیان کرد: سیستان این افتخار را دارد که بیش از 2 هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 850 شهید سیستانی در مشهد مقدس دفن شده‌اند.

کیخا ادامه داد: 15 هزار رزمنده در سیستان وجود دارند که 154 نفر آزاده بوده که در حال حاضر 120 نفر از این تعداد ساکن منطقه سیستان هستند.

وی تصریح کرد: امروز افتخار ما این است که مجموعه خدمتگزاران مردم در زابل اکثراً از خانواده ایثارگران بوده و با روحیه ایثارگری و بسیجی در راستای تلاش و خدمت به این مردم صبور لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند و توانسته‌اند خدمات شایان و قابل توجهی به مردم ارائه دهند.

فرماندار زابل گفت: از جمله اقدامات زیربنایی دولت نهم و دهم که جزو طرح‌های مهر ماندگار به شمار می‌روند عبارتند از طرح بزرگ آب‌رسانی به شهرهای سیستان، طرح اتمام فاضلاب شهر زابل، احداث بزرگراه زابل-زاهدان، احداث بزرگراه زابل-هیرمند، احداث 30 کیلومتر راه روستایی آسفالته، ایجاد پل‌های متعدد ارتباطی، احداث پردیس جدید دانشگاه علوم پزشکی و چند طرح دیگر.

کیخا بیان کرد: خدمات گسترده دولت غبار محرومیت را از چهره این منطقه زدوده و سیستان را در مسیر توسعه قرار داده است.

وی افزود: طرح‌های مهر ماندگار هدیه ارزشمند دولت به مردم است که این طرح‌ها تا پایان دولت دهم با همت مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار زابل تصریح کرد: دولت سعی دارد در قالب پروژه‌های مهر ماندگار با تمام توان یک‌سال باقیمانده را قدر دانسته و عرصه خدمت‌رسانی خود را تکمیل کند.

کیخا گفت: امیدواریم با جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان بتوانیم برای اشتغال پایدار در منطقه چاره‌اندیشی کنیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول