اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خبر داد

افزایش 2 برابری پروژه‌های طرح‌ مهر ماندگار در کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: پروژه‌های مهر ماندگار استان به لحاظ تعداد و سرمایه‌گذاری به 2 برابر نسبت به لیست اولیه افزایش یافت.

افزایش 2 برابری پروژه‌های طرح‌ مهر ماندگار در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در نشست دستیار ویژه رئیس جمهوری با برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در سنندج اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: بیشتر پروژه‌های مهر ماندگار در این استان مطابق با برنامه زمان‌بندی شده پیشرفت دارند و تحقق کامل آنها و بهره‌مند کردن مردم استان نیازمند تلاش مضاعف مسئولان دستگاه‌های دولتی است.

به گفته شهبازی، پروژه‌های مهر ماندگار در کردستان در زمان مقرر انجام می‌شود و برای اتمام و بهره‌برداری از آنها از نظر اعتبار مشکلی نداشته و نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه پیگیری و نظارت مسئولان لازمه سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار است، از مدیران خواست تا با پیگیری و نظارت لازم خلاف وعده نکنند و در زمان مشخص شده پروژه‌ها را به سرانجام برسانند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان کردستان به لحاظ شرایط جوی فصل کاری کوتاهی دارد و تا آبان ماه شرایط لازم برای کار فراهم است، لذا انتظار می‌رود که مسئولان و مدیران اجرایی استان تلاش مضاعفی برای به ثمر نشستن پروژه‌های مهر ماندگار داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان هم در این نشست با اشاره به قرارگیری پروژه مسیر سنندج – مریوان در طرح مهر ماندگار، گفت: اکنون 15 کیلومتر از این مسیر آماده آسفالت است اما به دلیل کمبود نقدینگی پیشرفت آن کند شده است.

محمدصادق وجدی افزود: 37 کیلومتر از مسیر بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب به اداره‌کل راه و شهرسازی استان تفویض اختیار شده که در طول 3 ماه اخیر به اندازه 5 سال پروژه مشابه آن پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در پایان گفت: در صورتی که اعتبارات ابلاغی به اداره‌کل راه و شهرسازی پرداخت شود، اجرای پروژه‌ها تسریع یافته و در زمان معین شده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول