اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

پروژه کنارگذر جنوبی بابل در طرح مهر ماندگار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس گفت: پروژه کنارگذر جنوبی بابل در طرح مهر ماندگار قرار گیرد.

پروژه کنارگذر جنوبی بابل در طرح مهر ماندگار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری در حاشیه بازدید معاون زیرساخت‌های وزارت راه از کمربندی جنوبی بابل، اظهار داشت: اجرای پروژه کنارگذر جنوبی بابل که حدود 10 سال طول کشیده تسریع شود.

وی با اعلام اینکه در زمان حضور نمایندگان مجلس هفتم پیگیر اجرای کنارگذر جنوبی بابل بودیم، بیان داشت: وزیر راه وقت 10 میلیارد تومان برای شروع کار این پروژه اختصاص داد و بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود که این پروژه 30 ماهه به اتمام برسد.

نماینده مردم بابل در مجلس در ادامه با اعلام اینکه برای آزادسازی مشقت‌های زیادی را متحمل شدیم، اضافه کرد: پس از آزادسازی زمین‌ها این پروژه حدود 10 سال راکد مانده است.

ناصری در ادامه با اشاره به جمعیت 550 هزار نفری شهرستان بابل، خاطرنشان کرد: با توجه به توریستی بودن مازندران برای رفاه حال مسافران نیاز است برای اتمام این پروژه نگاه ویژه‌ای دیده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با اشاره به طولانی بودن زمان اجرای پروژه تاکید کرد: پس از 10 سال هنوز مدت زمان مشخص برای اجرای این پروژه مشخص نشد.

این مسئول خطاب به محرابیان نماینده ویژه رئیس جمهور در طرح‌‌های مهر ماندگار گفت: برای اینکه این پروژه پس از 10 سال به بهره‌برداری برسد نیاز است این پروژه در طرح مهر ماندگار قرار گیرد.

در ادامه دیگر نماینده مردم بابل در مجلس نیز اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در مجموعه کشور به ویژه مازندران در اجرای پروژه‌های بزرگ انجام شده است اما، اجرای پروژه کمربندی جنوبی بابل به دلیل کمبود اعتبار به تاخیر افتاده است.

حسین نیازآذری اضافه کرد: اجرای پروژه کمربندی جنوبی بابل با زمان‌بندی معین از حدود 10 سال قبل در بابل آغاز شد و با توجه به اینکه پیمانکاران پروژه از تمام ظرفیت خود برای اجرای این پروژه استفاده کردند اما در حال حاضر به دلیل کمبود اعتبار زمین‌گیر شدند.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه کمربندی جنوبی بابل باید شتاب بیشتری گیرد، بیان داشت: با بهره‌برداری این پروژه از میزان ترافیک سنگین بابل کاسته می‌شود و امیدواریم با حمایت صادقی معاون زیرساخت‌های وزارت راه این پروژه در لیست طرح مهر ماندگار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول