اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش انجام شد

بازدید وزیر نفت از 2 طرح مهر ماندگار در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: وزیر نفت دقایقی پیش از دو طرح مهر ماندگار در پارس جنوبی بازدید کرد.

بازدید وزیر نفت از 2 طرح مهر ماندگار در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه رستم قاسمی ظهر امروز به‌ منظور بازدید از پروژه‌های در دست اجرای پارس جنوبی وارد عسلویه شد.

وزیر نفت دقایقی پیش به همراه مدیرعامل شرکت ملی نفت و تعدادی از مدیران ارشد پارس جنوبی از فازهای 15 و 16 و همچنین فازهای 17 و 18 پارس جنوبی بازدید کرد و در جریان روند اجرای این طرح‌های بزرگ قرار گرفت.

بازدید از پروژه‌های در دست اجرا، بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها و برگزاری نشست‌ با مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی به‌منظور تسریع در عملیات اجرایی و رفع موانع احتمالی از مهم‌ترین اهداف سفر امروز قاسمی به پارس جنوبی است.

وزیر نفت از مراحل مختلف ساخت و را‌ه‌اندازی بخش‌های مختلف دو پالایشگاه فازهای 15 و 16 و فازهای 17 و 18 به عنوان طرح‌های مهر ماندگار بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اجرای آنها قرار گرفت.

بررسی عملکرد پیمانکاران و مجریان طرح‌ها و ارائه راهکارهای مناسب برای تسریع در اجرای پروژه‌ها از مهم‌ترین اهداف این سفر است.

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و نماینده مردم دیّر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی نیز در این سفر وزیر را همراهی می‌کنند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول