اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

استکبار جهانی درصدد انحراف فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل با بیان اینکه فرهنگ شهدا نشات گرفته از راه انقلاب است، گفت: استکبار جهانی و نظام سلطه در صدد انحراف این فرهنگ اسلامی و اصیل ما هستند.

استکبار جهانی درصدد انحراف فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در یادواره شهدای منطقه چلاو بخش امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان بیان داشت: کشورمان میزبان 120 کشور عضو عدم تعهد دنیا بوده، ولی آمریکا و اسرائیل به روش‌های مختلف کشورمان را تهدید نظامی می‌کنند تا شاید این اجلاس را تحت‌الشعاع خود قرار داده مانع‌تراشی می‌کنند تا این اجلاس مهم برگزار نشود؛ ولی ایران اسلامی میزبان شایسته‌ای برای اعضای اجلاس سران عدم تعهد خواهد بود.

اکبرزاده تصریح کرد: امروزه آسایش، امنیت، دستاوردهای مختلف علمی، هسته‌ای، پزشکی، سیاسی و نظامی ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان و رهنمودهای امام امت هستیم.

وی با اشاره به عملکرد دولت در این بخش و دهستان چلاو افزود: دولتمردان و مسئولان ادارات شهرستان باید بیشتر در این مناطق حضور پیدا کرده و پای درد و دل مردم بنشینند.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های کنونی ما به پشتوانه ایستادگی ملت ایران بوده، گفت: خدمات دولتمردان باید با دیدگاه مکتبی شهیدان رجایی و باهنر که از شهدای دولت بودند و با کار و خدمت خالصانه به ما خدمت در راه رضایت خداوند را آموختند، همسو و منطبق باشد.

اکبرزاده با بیان اینکه فرهنگ شهدا نشأت گرفته از راه انقلاب است، تصریح کرد: استکبار جهانی و نظام سلطه در صدد انحراف این فرهنگ اسلامی و اصیل ما هستند.

فرماندار آمل ابراز داشت: شاهد هستیم که مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات‌شان بر واژه بصیرت تاکید دارند، زیرا آنچه می‌تواند ما را در مسیر انقلاب ثابت قدم نگه دارد بصیرت و دشمن‌شناسی بوده زیرا در فتنه 88 بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری سران فتنه از خواص بودند که با نشستن در گوشه‌ای نظاره‌گر امور بودند.

وی اعلام کرد: با بصیرت و آگاهی که رهبر انقلاب در فتنه 88 به مردم داد این فتنه‌گری و توطئه بزرگ خنثی شد.

فرماندار آمل حضور، وحدت و یکپارچگی، در کنار هم بودن، وفاق و همدلی را سرلوحه کار مسئولان نظام دانست و یادآور شد: با همدلی و وفاق باید به فکر آبادانی نظام جمهوری اسلامی باشیم البته انتقاد سازنده و منصفانه باید گره‌گشای مشکلات و کم‌کاری‌ها بوده و حلال بسیاری از مشکلات باشد.

اکبرزاده شهدای ایران اسلامی را دارای اندیشه‌های بلند و شخصیتی والا دانست و بیان داشت: اخلاق، طاعت، عبادت و تقوا، ایثارگری و از خودگذشتگی آنان کم نظیر بود و خون‌شان نیز به جامعه اسلامی ما حیات بخشیده است.

وی بیداری اسلامی حاکم در منطقه را نیز نشات گرفته از انقلاب و فرهنگ شهدا برشمرد و یادآور شد: امروزه پس از 33 سال عمر پر برکت انقلاب، میزبان 120 کشور عضو عدم تعهد دنیا هستیم و آمریکا و اسرائیل به روش‌های مختلف کشور ما را تهدید نظامی می‌کنند تا شاید این اجلاس را تحت‌الشعاع خود قرار داده مانع‌تراشی می‌کنند تا این اجلاس مهم برگزار نشود، ولی ایران اسلامی میزبان شایسته‌ای برای اعضای اجلاس سران عدم تعهد خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول