اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرستاده ویژه پادشاه عمان:

آستان قدس رضوی نهادی تاثیرگذار در جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرستاده ویژه پادشاه عمان شب گذشته به همراه هیئتی بلندپایه به حرم مطهر حضرت رضا (ع) مشرف شد و گفت: آستان قدس رضوی نهادی تاثیرگذار در جهان اسلام است.

آستان قدس رضوی نهادی تاثیرگذار در جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سالم بن‌ناصر الاسماعیلی پس از زیارت حرم مطهر، در بازدید از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی، با فعالیت‌های آستان قدس رضوی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و پزشکی و داروسازی آشنا شد.

وی اظهار داشت: آستان قدس رضوی توانسته است مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا همراه خود کند و تاثیرگذاری این مجموعه معنوی به ویژه در جهان اسلام غیر قابل انکار است.

فرستاده ویژه پادشاه عمان، افزود: فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی گسترده‌ای که برای رفاه حال زائران در توسعه حرم مطهر رضوی انجام شده، برای نسل‌های آینده ماندگار می‌شود.

رئیس بخش توسعه سرمایه‌گذاری و صادرات عمان، اظهار داشت: آشنایی با دستاوردهای آستان قدس رضوی در این نمایشگاه برای مسئولان کشورهای اسلامی بسیار مفید است و می‌تواند به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد.

ناصرالاسماعیلی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برنامه‌های جامعی برای تشرف سالانه 25 میلیون زائر و برای تمام لحظات حضور آنان در حرم مطهر برنامه‌ریزی شده است که چکیده‌ای از اقدامات انجام شده در این نمایشگاه قابل مشاهده است.

وی درباره فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی نیز اظهار داشت: اقدامات اقتصادی این مجموعه که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته، نشان‌دهنده نگرش وسیع و جامع‌نگر مدیران عالی آستان قدس رضوی است که توانسته این فعالیت‌ها را برای توسعه اقدامات فرهنگی به کار گیرد.

فرستاده ویژه پادشاه عمان گفت: آستان قدس رضوی منشاء خیر و برکت در جمهوری اسلامی ایران است و اقدامات گسترده این مجموعه در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان و تاسیس مراکز علمی و پژوهشی باید به‌عنوان الگوی توسعه در سایر جوامع اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین در ملاقات با مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی ضمن قدردانی از میهمان‌نوازی این نهاد، اظهار داشت: میلیون‌ها زائری که از اقصی‌نقاط جهان طی هر سال به این بارگاه مشرف می‌شوند، معرف فعالیت‌های این آستان هستند و نقش روابط عمومی آستان قدس رضوی را ایفا می‌کنند.

در این دیدار از سوی آستان قدس رضوی تصویری از گنبد منور رضوی به فرستاده ویژه پادشاه عمان اهدا شد.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول