اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع گلستان:

هدف اصلی جبهه غرب ام‎القرای جهان اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع گلستان گفت: هدف اصلی جبهه غرب ام‎القرای جهان اسلامی یعنی ایران است.

هدف اصلی جبهه غرب ام‎القرای جهان اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس قربانی صبح امروز در جمع دانشجویان شهرستان گرگان اظهار داشت: همراهی و توان غرب در تحریم جمهوری اسلامی ایران همچون فشار بر روی سوریه نشان می‎دهد که هدف صهیونیست‎ها برخورد با جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: جبهه غرب به دلیل اینکه در حوزه دفاعی توان مقابله با ایران را ندارد موضوع تحریم ایران و فشار بر روی سوریه را در پیش گرفته است.

رئیس دانشگاه جامع گلستان با تاکید بر اینکه تصویر آمریکا و انگلستان برای مسلمانان روشن است خاطر نشان کرد: مردم فلسطین، سوریه و ملت‎های جهان اسلام بیدار هستند و تا زمانی که این بیداری با ملت‎های مسلمان همراه باشد پیروزی با آنها خواهد بود.

قربانی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص بیداری کشورها تصریح کرد: وقتی ملت‎ها بیدار شوند در واقع قدرت نرمی برای اسلام پدید می‎آید که غرب را از کارایی خواهد انداخت لذا همه ما باید در این شرایط با دقت نظر و بصیرت کافی در صحنه حاضر شویم.

رئیس دانشگاه جامع گلستان با تاکید بر اینکه دشمن قصد فاصله انداختن میان امت و رهبر انقلاب اسلامی را دارد تصریح کرد: نباید بگذاریم دشمن به اهداف پلید خود برسد.

قربانی گفت: با توجه به اینکه فتنه‎های پیچیده‎تری بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راه است همه باید تلاش کنیم این پیچ تاریخی را با سرافرازی پشت سر بگذاریم تا در برابر شهیدان سربلند باشیم.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول