اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهربابک در مجلس:

روز قدس برای جهان اسلام سرنوشت‌ساز است‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس برای جهان اسلام سرنوشت‌ساز است‌.

روز قدس برای جهان اسلام سرنوشت‌ساز است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حسین فتاحی ظهر امروز در جمع مردم شهربابک روز قدس را یک روز سرنوشت‌ساز برای اسلام دانست‌ و اظهار داشت: روز قدس برای ملت فلسطین و قدس نیست، بلکه برای تمام دنیا و جهان اسلام و روز حمایت از مستضعفان جهان و انزجار از مظلومین است.

وی افزود: صهیونیست از سرکوب مردمانی که در مقابل این کشور ایستادگی می‌کنند، هیچ هراسی ندارد‌ و در همین راستا سه جنگ اساسی را‌ علیه مردم کشورهای لبنان، فلسطین و سوریه به راه انداخته که به لطف خدا در تمام جنگ‌ها با شکست مواجه شده است.

فتاحی خاطر‌نشان کرد: اگر به پشت صحنه جنگ سوریه بنگریم، شاهد حضور پررنگ آمریکا و صهیونیست به همراه کشورهایی مثل عربستان، ترکیه، قطر، یمن و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس هستیم که سعی دارند، مقاومت ملت سوریه را بشکنند.

وی اذعان کرد: این کشورها با فکرهای باطل خود گمان می‌کنند که‌ علیه ملت‌ها حکومت تشکیل دهند و آن حکومت را به اسم حکومت اسلامی معرفی کنند.

فتاحی با اشاره به سخنان نخست وزیر صهیونیست‌ها گفت: با برکناری برخی از مسئولان صهیونیستی، مصر توسط رئیس جمهور این کشور یک وحشت عجیبی میان صهیونیست‌ها ایجاد کرده تا حدی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که‌ این تهدید برای ما خطرناک‌تر از انرژی هسته‌ای ایران است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با توصیه مردم به حمایت از مقام معظم رهبری ابراز داشت: ملت ایران در همه‌ زمینه‌ها باید تحت امر ولایت‌فقیه باشند تا دشمن را ناکام کنند.

وی افزود: از آن جایی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، باید مراقب حیله‌های دشمنان نظام باشیم‌، آنها دندان‌های خود را تیز کرده‌اند که به ملت و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند، اما ملت مسلمان ایران با تکیه بر ولایت‌فقیه همه ‌توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

فتاحی تنها راه سرافرازی انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) را‌ راه و خط ولایت‌فقیه‌ دانست و بیان داشت: اگر بخواهیم در مسیر اسلام قدم برداریم و در مقابل دشمنان پیروز باشیم، باید در همه حال پیرو ولایت‌فقیه باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول