اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر:

200 کلاس درس در ابهر به شیفت صبح منتقل شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: نزدیک به 200 کلاس درس در شهرستان ابهر به شیفت صبح منتقل شده‌اند.

200 کلاس درس در ابهر به شیفت صبح منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به پروژه مدرسه 12 کلاسه خیرساز کردبچه بیان داشت: هنرستان 12 کلاسه شبانه‌روزی هوایار نیز به عنوان بزرگترین پروژه خیرساز منطقه به متراژ 3 هزار مترمربع در حال احداث است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر به پروژه 16 کلاسه خیرساز آقای مطهری اشاره و اضافه کرد: پروژه‌های خیرساز 18 کلاسه دکتر کاشانی و همچنین پروژه 12 کلاسه دکتر حسینی صائین‌ قلعه نیز در حال احداث هستند.

وی تصریح کرد: مدرسه شش کلاسه فرهنگیان نیز در حال احداث بوده و همچنین یک مدرسه 12 کلاسه در زمین اهدایی به متراژ 3 هزار متر مربع در حال احداث است.

قنبری در ادامه با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این طرح دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این طرح سالانه 2 هزار نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر آموزش و پرورش ابهر از مناطق هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر به اجرای طرح سنجش باسوادی قرآنی اشاره و تصریح کرد: این طرح در بین دانش‌آموزان و معلمان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی شنا گفت: در این طرح دانش‌آموزان مقطع سوم ابتدائی در 12 جلسه آموزش شنا می‌بینند.

قنبری افزود: این طرح برای 2 هزار و 400 دانش‌آموز مقطع سوم ابتدایی آموزش و پرورش ابهر برگزار شده است.

وی به اجرای طرح طناورز اشاره و اضافه کرد: این طرح در بین دانش‌آموزان مقطع چهارم ابتدائی برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به تک شیفته‌شدن مدارس گفت: نزدیک به 200 کلاس به شیفت صبح منتقل شده‌اند که امیدوار هستیم با افتتاح مدارس جدید شاهد انتقال تمام کلاس‌ها به شیفت صبح باشیم.

گفتنی است، دبستان خیرساز دکتر کاشانی در زمین مدارس فائض و شهید مطهری در حال احداث بوده و به زودی مدرسه خیرساز دکتر حسینی با هزینه 700 میلیون تومان شامل 12 کلاس و یک هزار و 600 متر مربع زیر بنا در صائین قلعه احداث می‌شود.

همچنین پروژه خیرساز مدرسه پنج کلاسه محوطه دبستان فرهنگیان شهرک نیز با مبلغ 50 میلیون تومان در حال اجرا بوده و در زمین اهدایی خانواده مرحوم حاج محمد اسماعیل خانصنمی دبستان 12 کلاسه توسط نوسازی در حال احداث است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول