اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمان خبر داد

افزایش کرایه سرویس مدارس در کرمان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با افزایش حداکثر 20 درصدی کرایه سرویس‌های مدارس موافقت کردند.

افزایش کرایه سرویس مدارس در کرمان

یدالله مویدی در حاشیه نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شنبه گذشته نشستی با حضور اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمان با نمایندگان آموزش و پرورش، تاکسیرانی و اتوبوسرانی و صنف اتوبوس‌داران برگزار شد.

وی افزود: با نظر مساعد آموزش و پرورش در این نشست موضوع افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس در کرمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مویدی بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با 20 درصد افزایش نرخ سرویس مدارس نسبت به سال گذشته موافقت کردند که پس از طی مراحل قانونی قابل اجرا است.

وی عنوان کرد: 20 درصد افزایش نرخ کرایه سرویس‌های مدارس تا مسافت پنج کیلومتر است و برای بیش از این مسافت باید نرخ سال گذشته اعمال شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان از مدیران مدارس خواست تا نرخ مصوب شده را رعایت کنند و از افراد واجد شرایط برای سرویس مدارس بهره ببرند.

مویدی با اشاره به اینکه شوراها کار اجرایی انجام نمی‌دهند، تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری کرمان بر نحوه عملکرد سرویس‌های مدارس نظارت می‌کنند.

وی همچنین از موافقت شورای اسلامی شهر کرمان با افزایش نرخ کرایه تاکسی طی هفته‌های گذشته خبر داد و عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی موظف شده است تا برچسب نرخ‌های جدید را چاپ کند و در اختیار تاکسی‌داران قرار دهد.

مویدی از مردم خواست تا با همکاری با واحدهای نظارتی و ارائه گزارش‌های تخلفات در زمینه ثبات نرخ‌ها گام بردارند.

به گزارش فارس‌ در نشست شورای عمومی شهر کرمان با اختصاص اعتبار برای تجهیز آمفی‌تئاتر 600 نفری پارک مادر موافقت به عمل آمد.

همچنین تصمیم نهایی آخرین مصوبه‌های کمیسیون‌های شورا مطرح ‌و چند نامه رسیده بررسی شد و اتخاذ تصمیم صورت گرفت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول