اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ورامین خبر داد

آمادگی مدارس ورامین برای برپایی نظام آموزشی جدید

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: تمام برنامه ریزی‌ها برای اجرای نظام آموزشی جدید صورت گرفته است و مدارس ورامین مشکلی در اجرای پایه ششم ندارند.

آمادگی مدارس ورامین برای برپایی نظام آموزشی جدید

مجتبی عرب عامری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، گفت: تابستان برای مدیران مدارس فرصتی مناسب برای ارزیابی فعالیت‌های سال تحصیلی گذشته و برنامه‌ریزی برای سال آینده می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین ادامه داد: شاخص کارهای فرهنگی‌ها امتحانات خرداد ماه است که این شاخص در ورامین طبق نظر اداره کل دارای رشد تحصیلی 1/11 درصد در تمام پایه‌های تحصیلی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این رشد به صورت تصادفی یا اتفاقی رخ نداده است بلکه ماحصل تلاش تمام مدیران وهمکاران خوب فرهنگی است و نتیجه تلاش یک کار تیمی در مجموعه آموزش و پرورش ورامین می‌باشد.

عرب عامری ادامه داد: در حال آماده شدن برای برنامه‌های نظام آموزشی 3-3-6 هستیم البته مراحل اولیه این ساختار از چند ماه قبل کلید خورده است امروز به لطف خداوند و حمایت‌های مدیرکل محترم و فرمانداری ‌هیچ گونه مشکلی دراجرای طرح 3-3-6 نداریم.

وی گفت: بیش از  90 درصد مدارس ابتدایی ما در اجرای نظام آموزشی 3-3-6 مشکلی نداشته است و10 درصد باقی مانده مربوط به اقدامات جزئی مانند رنگ آمیزی کلاس‌ها بوده که این نیز برطرف می‌شود.

عرب عامری عنوان کرد: 40 کلاس تا اول مهر توسط خیرین محترم مدرسه‌ساز در ارتباط با برنامه‌های 3-3-6 آماده تحویل می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین یادآور شد: طی بازدیدی که از کلاس‌های ضمن خدمت داشتم کلاس‌های دوره پایه ششم و دوم ابتدایی به اتمام رسیده است و سایر کلاس‌های ضمن خدمت هم در حال انجام است و محتویات پایه دوم و ششم چون تغییر کرده است باید آموزگاران آن هم آموزش ببیند و این آموزش را نیز انجام داده‌ایم.

وی افزود: برای معلمان پایه دوم و ششم 42 هزار و 36 ساعت کلاس ضمن خدمت برگزار کردیم برای پایه‌های دیگر هم برگزار شده است به طور مثال پایه پنجم 7 هزار و 500 ساعت و 4 هزار و 800 ساعت قرآن نیز برگزار شده است.

عرب عامری اظهار داشت: برای نظام آموزشی جدید 3-3-6 به سه موضوع، فضا، نیروی انسانی و آموزش نیاز داریم و مادر همه موارد آمادگی داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین تصریح کرد: باهمکاری سپاه ناحیه ورامین طرح هجرت سه درحال انجام است و در زمینه کلاس قرآن، ورزش و موارد مشابه آن در پایگاه‌های تابستانی هم در حال اجرا است و یکی دیگر از برنامه‌های مهم در تابستان 91برگزاری ضیافت افطاری برای بیش از 12 هزار فرهنگی بود که به خوبی برگزار شد و افتخار این را داشتیم که میزبان فرهنگیان گرامی در ماه مبارک رمضان باشیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول