اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کاشان خبر داد

بازگشایی نمادین مدارس کاشان در نیمه دوم شهریور

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کاشان از بازگشایی نمادین مدارس کاشان در نیمه دوم شهریور ماه سال‌جاری خبر داد.

بازگشایی نمادین مدارس کاشان در نیمه دوم شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حنطه‌ای صبح امروز در نشست مدیران سه دوره تحصیلی مدارس شهرستان کاشان اظهار داشت: با عنایت به اجرای طرح نظام آموزشی 3-3-6 و تغییر و تحولات بوجود آمده، قبل از شروع سال تحصیلی مدارس به صورت نمادین بازگشایی می‌شوند تا کمبودها و مشکلات احتمالی برای شروع سال تحصیلی جدید مرتفع شود.

وی همچنین بر تکمیل تعمیرات مدارس و انجام امور مربوط به شاداب‌سازی فضاهای آموزشی برای بازگشایی مدارس تأکید کرد و گفت: مدیران مدارس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تا 15 شهریور ماه تعمیرات آنها و بحث شاداب‌سازی فضاهای آموزشی پایان یافته باشد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان، در ادامه با معرفی محمد استادمحمدی دانش‌آموز کاشانی که موفق به کسب رتبه اول رشته ریاضی آزمون سراسری 91 شد، خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت برای نخستین بار در استان اصفهان حاصل تعامل نزدیک خانه و مدرسه در دوره‌های تحصیلی است.

استادمحمدی نیز در این دیدار ضمن تشکر از معلمان خود از دوره پیش‌ دبستانی تا پیش دانشگاهی مهم‌ترین عامل موفقیت خود را مشخص بودن هدف و انگیزه دانست و افزود: وقتی انسان هدفش مشخص شد متناسب با هدف برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند و حتی اگر در دورافتاده‌ترین مکان‌ها باشد می‌تواند به هدفش برسد.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش نیز در این نشست، اجرای نظام 3-3-6 و نبودن پایه اول راهنمایی را فرصتی مناسب برای اجرای برنامه آموزشی بیشتر برای مدیران دانست. 

غلامحسین ناصح در پایان متذکر شد: امسال در پایه اول راهنمایی و اول متوسطه مردودی وجود نداشته، بنابراین مدیران باید با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های لازم و با هماهنگی خانواده‌ها زمینه قبولی همه دانش‌آموزان را فراهم کنند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول