اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش اصفهان:

20 درصد مدارس اصفهان نیمه ‌هوشمند شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر 20 درصد از مدارس این استان نیمه ‌هوشمند شده‌اند.

20 درصد مدارس اصفهان نیمه ‌هوشمند شدند

بهنام ‌مهدی‌‌خشوعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مدرسه‌ای نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور نیز به صورت کامل هوشمند نشده‌اند، اظهار کرد: از دو سال گذشته تاکنون مدارس موجود در سطح استان در مسیر هوشمند‌سازی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای قرار گرفتن مدارس در مسیر هوشمند‌سازی از سوی وزارت آموزش و پرورش تأمین می‌شود، اضافه کرد: بخش دیگری از بودجه‌های مورد نیاز برای این موضوع نیز به صورت مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: در حال حاضر تنها 20 درصد از مدارس استان در مسیر هوشمند‌سازی قرار دارند و درصدد افزایش تعداد مدارسی که زیر پوشش این طرح قرار دارند، هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 80 درصد از مدارس استان هنوز در مسیر هوشمند‌سازی قرار ندارند، ادامه داد: قرار گرفتن مدارس در مسیر هوشمند‌سازی به اعتبارات ویژه نیازمند است و استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان باید در این زمینه با آموزش و پرورش استان همکاری کنند.

مهدی‌خشوعی تاکید کرد: در حال حاضر از امکانات فناوری اطلاعات در امر یادگیری استفاده می‌شود و هوشمند‌سازی مدارس سبب تسهیل در امر یادگیری دانش‌آموزان می‌شود و گرایش دانش‌آموزان امروزی به استفاده از رسانه و ابزار‌های فناوری اطلاعات بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه برای قرار گرفتن مدارس در مسیر هوشمند‌سازی هزینه‌ای از دانش‌آموزان دریافت نمی‌شود، افزود: کشور باید به سوی استفاده از ابزار‌های نوین آموزشی در راستای امر یادگیری دانش‌آموزان حرکت کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول