اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ با قراردادی یک‌ساله

پاسور صربستانی با کاله مازندران قرارداد امضا کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: پاسور ملی‌پوش صربستان با کاله مازندران قرارداد امضا کرد.

پاسور صربستانی با کاله مازندران قرارداد امضا کرد

بهروز عطایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: با جدا شدن پاسور ملی‌پوش تیم‌مان به دنبال جذب بازیکنی بودیم که در این پست بتواند به بهترین شکل در لیگ برتر آینده در اختیار تیم باشد.

وی با اعلام اینکه بازیکن خارجی را در این پست در اولویت خود قرار دادیم، افزود: ستکویچ یکی از برترین پاسورهای کشور صربستان است که به عنوان پاسور نخست در اختیار تیم ملی کشورش قرار دارد.

عطایی با بیان اینکه قرارداد این بازیکن یک ساله است، تصریح کرد: قرارداد این بازیکن به امضا رسیده و ستکویچ هفته آینده برای حضور در تمرینات کاله مازندران وارد ایران می‌شود.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران درباره ویژگی‌های پاسور صربستانی تیمش یادآور شد: این بازیکن در رقابت‌های والیبال المپیک 2012 لندن نیز نمایش خوبی داشته و توانسته عملکرد مطلوبی از خود به ثبت برساند.

وی با اعلام اینکه از گذشته از این بازیکن شناخت داشتم، گفت: سال گذشته نیز ستکویچ یکی از گزینه‌های جذب ما در تیم بود که این امر محقق نشد، ولی امسال با جدایی پاسور سابق تیم با این بازیکن مطرح قرارداد منعقد کردیم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: از امروز تمرینات خود را برای آمادگی مطلوب و حضور در لیگ برتر والیبال آینده آغاز می‌کنیم البته بسیاری از بازیکنان این تیم نیز در خدمت تیم ملی والیبال بزرگسالان، جوانان و رقابت‌های والیبال ارتش‌ها و نیروهای مسلح هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول