اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شبکه و گسترش خدمات ارزی بانک تجارت خبر داد:

افزایش 606 میلیون دلاری عرضه ضمانتنامه خارجی بانک تجارت

خبرگزاری فارس: معاون امور شبکه و گسترش ارزی بانک تجارت گفت: بانک تجارت اولین بانک در ارائه خدمت ضمانتنامه خارجی است که در صدور آن افزایش تا سقف 606 میلیون دلار را داشته‌ایم.

افزایش 606 میلیون دلاری عرضه ضمانتنامه خارجی بانک تجارت
 حسن سلطانی در افتتاح نخستین واحد ارزی مستقل گلستان در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با وجود همه محدودیت‎ها مکلف هستیم که جایگزین بانک‎هایی که با محدودیت مواجه شده‎اند باشیم و سعی کرده‎ایم نبود آنها را در عرصه بین‎الملل جبران کنیم.

وی با بیان اینکه در صادراتLC، 165 درصد رشد داشته‌ایم، ابراز داشت: در شرایطی که انتقال ارزی دایره‌اش محدودتر می‎شود ولی نتیجه کار ما مبین گشایش 3 هزار و 500 (سند اعتباری) LC نزدیک به 4 میلیارد دلار است.

سلطانی با اشاره به اینکه نیاز وارداتی کشور قابل کتمان نیست، ابراز داشت: باید از طرق مختلف واردات را سازماندهی کنیم و هر آنچه بر ما محدودیت بیفزایند راهکار جدید برای آن ارائه دهیم و این تنها یک شعار نیست.

معاون امور شبکه و گسترش ارزی بانک تجارت افزود: در شرایط فعلی مدیریت بین‎الملل اقدامی انجام داده است که امکان انتقال وجه با استفاده از این خدمات در تمام دنیا به هر عنوانی وجود دارد.

وی افزود: ما علاوه بر خدمات به صورت فنی مشاوره نیز داریم و با تماس با تلفن‎های اداره شبکه و گسترش خدمات ارزی مشتریان می‎توانند در هر لحظه و حتی خدمات خارج از بانک را دریافت کنند.

سلطانی با بیان اینکه نرخ سود سپرده ارزی این بانک افزایش پیدا کرده است، افزود: سپرده ارزی شما از هر محلی که باشد از نرخ سود پنج و نیم درصد بهره‎مند خواهد بود و مقررات با قبل فرقی ندارد و تنها نرخ افزایش پیدا کرده است و حواله‎ها قابلیت انتقال بودن خود را حفظ می‎کند که این می‎تواند خبر خوبی برای مشتریان استان باشد. 
انتهای پیام/
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول