اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد

ضرورت تعمیق همکاری بین بازار سرمایه و تولید / افزایش نرخ ارز باید تدریجی باشد

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل بانک تجارت گفت: باید تعامل و همکاری عمیقی بین بازار سرمایه، پول و تولید وجود داشته باشد.

ضرورت تعمیق همکاری بین بازار سرمایه و تولید / افزایش نرخ ارز باید تدریجی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا رنجبرفلاح ظهر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: نکات اساسی در این پیام‌ها وجود دارد و در سال جاری باید برای حمایت از تولید ملی عزم را جزم کنیم.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری واقعی برای رسیدن به سود واقعی افزود: تلاش ما بر این است که در سال جاری بستر را برای تولید ملی فراهم کنیم تا کمترین آسیب را ببیند.

رنجبرفلاح تصریح کرد: با بررسی عوامل کمبود سرمایه و مشکلات جوامع در می‌یابیم که علت همه این‌ها عدم تعادل بین بازارهای مختلف است و به دلیل بالا و پایین بودن نرخ‌گذاری‌ها بازار مختل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید اجازه دهیم نرخ ارز به تدریج افزایش یابد و با ایجاد قیمت تعادلی هم تولیدکننده می‌تواند به حیات اقتصادی خود ادامه دهد و هم مصرف کننده بخشی از تقاضای خود را تأمین کند.

رنجبرفلاح اظهار کرد: اگر اقتصاد در نرخ تعادلی حرکت کند‌ در مسیر طبیعی خود قرار می‌گیرد و به تدریج ثبات و سازمانی پیدا کرده و عملکرد بهتری دارد.

رنجبرفلاح گفت: باید به تدریج این بستر را فراهم کنیم که همه چیز با قیمت تعادلی خود ایجاد و عرضه شود که در این صورت یک بستر تعادلی باثبات و سازگار در عرصه اقتصادی ایجاد می‌شود.

وی افزود: امروز ثمردهی نظام اقتصادی و فرهنگی مهم است و اینکه نظام اسلامی باید با کارآمدی و کارآیی همراه باشد و دشمن همین کارآمدی را مورد هدف قرار داده و جریان گردش منابع را در حوزه اقتصادی مختل کرده است.

رنجبرفلاح تصریح کرد: این امر وظیفه ما را در نظام بانکی سخت‌تر و پیچیده‌تر کرده و برای نقل و انتقالات عادی باید فعالیت‌های زیادی انجام دهیم.

وی بیان کرد: ما در شرایط جهاد اقتصادی قرار داریم و باید با تعامل و همکاری همه در این راستا تلاش کنیم.

مدیرعامل بانک تجارت ایران افزود: باید تعامل و همکاری عمیقی بین بازار سرمایه، پول و تولید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول