اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه پنجم توسعه محقق می‌شود

الکترونیکی شدن 80 درصد دریافت‌ و پرداخت‌ بانکی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک تجارت خراسان‌جنوبی گفت: باید تا پایان برنامه پنجم توسعه 80 درصد دریافت‌ها و پرداخت‌های بانکی به صورت الکترونیکی انجام شود.

الکترونیکی شدن 80 درصد دریافت‌ و پرداخت‌ بانکی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند مجید افغانی‌مقدم ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه کارت الکترونیک اتوبوس از طریق شبکه شتاب بانکی اظهار داشت: طی قراردادی با شهرداری در راستای عملیاتی کردن این پروژه خدمتی دیگر از ابزارهای الکترونیکی به وقوع پیوست.
وی افزود: به‌دنبال تأکیدات مکرر دولت مبنی بر الکترونیکی شدن تمامی دریافت‌ها و پرداخت‌های بانکی این کار در حال حاضر در دست اقدام است و تا پایان برنامه پنجم توسعه باید 80 درصد این کار انجام شود.
مدیرعامل بانک تجارت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مزایای این کار کاهش هزینه و وقت مردم است که افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.
افغانی‌مقدم با اشاره به افتتاح این پروژه گفت: در حال حاضر 12 دستگاه افتتاح می‌شود که ابتدا این کار از دانشگاه‌ها آغاز می‌‌شود.
وی یادآور شد: در برنامه داریم که این تعداد را افزایش داده و در مکان‌هایی که متقاضی بیشتری دارد این دستگاه‌ها را نصب کنیم.
مدیرعامل بانک تجارت خراسان‌جنوبی با بیان این‌که این اقدام برای نخستین بار در سطح کشور انجام می‌شود، گفت: امید است با این اقدام در آینده‌ای نزدیک خدمات بیشتری برای شهروندان انجام دهیم.
افغانی‌مقدم ادامه داد: در سنوات گذشته در راستای شارژ کارت‌های الکترونیکی مشکلات زیادی به‌وجود آمده که امید است با این اقدام و افتتاح این پروژه شاهد کاهش این مشکلات باشیم.
وی یادآور شد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا گردش پول را از چرخه بانکی خارج کرده و تمام اقدامات را به صورت الکترونیکی انجام دهیم.
در پایان این جلسه پروژه شارژ الکترونیکی اتوبوس از طریق سامانه شتاب بانکی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول