اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

اندیشه تولید ملی در دستگاه‌های اجرایی شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امروز شاهد هستیم که باور و اندیشه خودکفایی و تولید در نهادهای کشور ایجاد شده است.

اندیشه تولید ملی در دستگاه‌های اجرایی شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه خدمات ماندگار هر سال در هفته دولت فرصتی است تا بخشی از عملکردها و دستاوردهای بخش اجرایی و عملکرد دولت در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه خدمت ماندگار آخرین مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دولت فعلی است تصریح کرد: در نمایشگاه امسال بیش از 60 دستگاه اجرایی حضور پیدا کرده‌اند تا جلوه‌های خدمت‌رسانی دولت را به مردم معرفی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار نمونه‌ای از بخش وسیعی از خدمت ماندگار دولت است خاطر نشان کرد: نمایشگاه خوشبختانه ظرفیت خوبی دارد و انتظار می‌رود که مردم استقبال گسترده‌ای از این نمایشگاه داشته باشند و با حضور خود از بخش‌های مختلف نمایشگاه خدمت ماندگار بازدید کنند.

عرب‌انصاری با تاکید بر اینکه در استان کارخانه‌های مولد خوبی فعالیت دارند تصریح کرد: همچنین مجموعه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در قم به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های مختلفی از تولید سرچشمه می‌گیرند خاطر نشان کرد: با نگاهی به نمایشگاه امسال متوجه خواهیم شد اندیشه و شاخصه‌های تولید با توجه به شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جای جای این نمایشگاه قابل مشاهده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه باور اندیشه خودکفایی و تولید در نهادهای کشور ایجاد شده است تصریح کرد: آثار تقویت تولید ملی را در بسیاری از غرفه‌های نمایشگاه خدمت ماندگار مشاهده می‌کنیم و تحقق این مهم نتیجه تلاش فرزندان غیرتمند ایران است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول