اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بین‎الملل بانک تجارت:

در برابر فشارها به سراغ راهکارهای جدید می‎رویم

خبرگزاری فارس: مدیر امور بین‎الملل بانک تجارت گفت: ‌آشفتگی قیمت ارز به دلیل فشارهای زیاد است که در برابر این فشارها به سراغ راهکارهای جدید می‎رویم.

در برابر فشارها به سراغ راهکارهای جدید می‎رویم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی مهرپور صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین واحد مستقل ارزی بانک تجارت گلستان اظهار داشت: در دوره مدیریتم این دومین واحد مستقل ارزی استانی است که افتتاح می‎شود که یکی در شهر ری و دیگری در گلستان که امید داریم با افتتاح این واحد ارزی خلأ بانک تجارت برطرف شود و با سبد خدمات ارزی در خدمت مردم گلستان باشد.
وی افزود: در بانک تجارت بر خلاف بانک‎های دیگر واحدهای ارزی مستقل عمل می‎کنند و خدمات مستقیما به مشتریان ارائه می‌شود و سیکل کاری ندارد که بخواهد به یک واحد بالاتر ارجاع شود و این یک مزیتی است که ما از ابتدا در بانک تجارت داشته‌ایم.
مهرپور افزود: با افتتاح این واحد ارزی به بخشی از نیازها پاسخگو می‎شویم اما مشکلات کشور در بخش ارز به دلیل فشارها زیاد است اما خوشبختانه تاکنون این مشکلات را پشت‌سر گذاشته و در برابر آنها به سراغ راهکارهای جدید می‎رویم.
مدیر امور بین‎الملل بانک تجارت با اشاره به اینکه تاخیر به وجود آمده در افتتاح این واحد به دلیل آموزش پرسنل بود، اذعان داشت: بخش ارزی نیاز به آموزش مداوم و مستمر دارد تا بتواند همگام با مشتریان حرکت کند چرا که در دنیای امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم پاسخگوی نیازها مخصوصا نیاز ارزی باشیم نیاز داریم که هر روز آموزش داشته باشیم.
مهرپور خاطر نشان کرد: شبکه ارزی تا جایی که بتواند امکانات آموزش دادن برای پرسنل را ایجاد می‎کند تا شعب و پرسنل بتوانند در حد اصول پایه اطلاعات ارزی را در اختیار مشتریان قرار دهند.
مدیر امور بین‎الملل بانک تجارت با اشاره به اعتبارات اسنادی این بانک گفت: تاکنون بانک تجارت در بخش اعتبارات اسنادی خارجی در کل کشور رتبه اول را دارد که حدود 35 درصد سهم بازار را داریم که این آمار مربوط به پایان آذر است و امید داریم بتوانیم در سه ماه باقی مانده سال بتوانیم افزایش درصد و سهم‌گیری از بازار را باز هم داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: مشکلات بانک تجارت بزرگ‎تر و بیشتر از دیگر بانک‎هاست و طبیعتا نیازمند کمک مشتریان هستیم.
مهرپور افزود: مدعی نیستیم که با افتتاح واحد ارزی مستقل در گلستان تمام مشکلات منطقه حل خواهد شد اما تلاش داریم سرویس‎هایی را ارائه دهیم که مشتریان راضی باشند و بتوانیم این واحد ارزی را به یک واحد توانمند در منطقه تبدیل کنیم که با ظرفیت‌هایی که در این استان دیده می‎شود این امر دور از دسترس نیست.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول