اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف از ملزومات اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پاکدشت در ارتباط با اقتصاد مقاومتی گفت: حمایت از تولید ملی، برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و مبارزه با اسراف از جمله ملزومات اقتصاد مقاومتی است.

حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف از ملزومات اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، این هفته را بهترین فرصت برای ارائه عملکرد و دستاوردهای دولت نهم و دهم دانست و گفت: دولت می تواند در این هفته عملکرد خود را به مردم ارائه دهد.

ویژگی‌های دولت نهم و دهم

امام جمعه پاکدشت در ادامه دیدار اعضای دولت با رهبر معظم انقلاب را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به ویژگی‌های دولت نهم و دهم اشاره داشتند و ایشان تلاش و کوشش، پر کاری و سخت‌کوشی، ساده زیستی و مردمی بودن را از جمله ویژگی‌های دولت نهم و دهم دانستند.

دولت رفع مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار قرار دهد

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار مشکلات معیشتی مردم را مورد تاکید قرار دادند و از دولت خواستند پیگیری و رفع این مهم را در راس امور خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام لزومی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این ارتباط عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند «ما کالا کم نداریم، باید با برنامه‌ریزی زندگی را فراهم کنیم که به قشر متوسط و ضعیف جامعه فشار وارد نشود و این را در دستور کار خود قرار دهید.»

امام جمعه پاکدشت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی بیان داشت: حمایت از تولید ملی، برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و مبارزه با اسراف از جمله نکاتی است که باید در ارتباط به اقتصاد مقاومتی به آن توجه کرد.

کشورهای جنبش عدم تعهد دو سوم سازمان ملل را تشکیل می دهند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد بیان داشت: سازمان عدم تعهد بعد از سازمان ملل مهم‌ترین سازمان دنیا است و اعضای این سازمان بیش از دو سوم سازمان ملل را تشکیل می‌دهند و با حمایت از این  سازمان در آینده نه چندان دور جایگزین سازمان ملل می‌شود و انجام این امر تحول بزرگی در عالم ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام لزومی با تاکید بر اینکه در سازمان ملل پنج کشور حق وتو دارند تاکید کرد: با این وجود ما شاهد این هستیم که هر اقدام بشر دوستانه و مصوبات درست این سازمان با ورود کشورهایی که حق وتو دارند پیگیری نمی شود.

ایران از سال 1360 عضو سازمان عدم تعهد شد/گام‌های مثبت غیرمتعهدها در ارتباط با ایران

خطیب جمعه پاکدشت با اشاره به اینکه ایران پیش از انقلاب عضو جنبش عدم تعهد نبوده است، خاطرنشان کرد: کشور ایران از سال 1360 عضو جنبش عدم تعهد شد و از آن سال به بعد یکی از اعضای فعال این جنبش بود.

حجت‌الاسلام لزومی با بیان اینکه این جنبش قدم‌های مثبتی برای ما برداشته است، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همه کشورها عضو این جنبش به نفع ما سخن می‌گفتند، در زمان قطعنامه جنگ از ما دفاع کردند و در انرژی هسته‌ای نیز مدافع ما هستند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در پایان یادآور شد: محکومیت مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایرباس توسط آمریکا و همراهی ایران در بحث انرژی هسته‌ای از جمله گام های مثبتی است که این جنبش در ارتباط با ایران برداشته است.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول