اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان بانک تجارت کشور

واحد مستقل ارزی بانک تجارت گلستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان بانک تجارت کشور واحد مستقل ارزی بانک تجارت گلستان افتتاح شد.

واحد مستقل ارزی بانک تجارت گلستان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم افتتاحیه واحد مستقل ارزی گلستان با حضور مدیریت امور استان‎های بانک تجارت، رئیس اداره نظارت، معاون امور شبکه و گسترش ارزی، مدیر امور بین‎الملل بانک تجارت، مدیریت بانک تجارت در گلستان، سرمایه‎گذاران و مدیران شعب بانک تجارت صبح امروز افتتاح شد.
مدیر بانک تجارت گلستان با بیان اینکه امید داریم با افتتاح این واحد مستقل ارزی بتوانیم ارائه‌دهنده خدمات بهتر از گذشته باشیم، اذعان داشت: به دلیل عدم وجود این واحد مستقل ارزی مشتریان ما برای استفاده از خدمات این بانک به ساری مراجعه می‎کردند.
فتاح حسینی افزود: گلستان از استان‎های توانمند به واسطه تنوع و بافت جمعیتی است و امید داریم بتوانیم با گسترش این بانک ویترین متنوعی از خدمات بانکی را برای مشتریان ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه افتتاح این واحد ارزی یکی از نیازهای استان بوده است، خاطر نشان کرد: بانک تجارت تاکنون توانسته ارائه‌دهنده خدمات خوبی به مشتریان خود باشد که امید داریم با افتتاح این واحد ارزی این امر همچنان تداوم داشته باشد.
مدیر‌ بانک تجارت گلستان با اشاره به اینکه این بانک ذاتا در امور بین‌الملل توانمند است، تصریح کرد: بانک تجارت موفق شده است بعد از چند دهه از گذشت بانکداری اسلامی رتبه خوبی را در این خصوص داشته باشد.
بانک تجارت 38 واحد مستقل ارزی در سطح کشور دارد و در گلستان 28 استان دارای این واحد مستقل است و علاوه بر این بانک تجارت دارای 6 واحد ارزی ریالی است و در مجموع با 44 واحد ارزی ارائه‌دهنده خدمات به مشتریان است.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول