اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

توجه به تولید ملی از خروج ارز جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش کیفیت کالاهای داخلی می‌توان از خروج ارز از کشور جلوگیری کرد.

توجه به تولید ملی از خروج ارز جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مختار نظری بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهشهر، سپاه را منشاء خدمات ارزنده برای نظام دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای کشور نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

در این مراسم نظری با تودیع حجت‌الاسلام نوری و معارفه حجت‌الاسلام نوذری به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر گفت: امیدوارم در مسئولیت‌های آینده نیز به مانند گذشته موفق و پیروز باشید و برای شما از خداوند متعال آرزوی سربلندی و سرافرازی مسئلت دارم.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به موقعیت راهبردی و استراتژیک سپاه در نظام اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی گفت: سپاه مولود انقلاب و دارای وظیفه حساس برای حفظ انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان انقلاب با بهره‌گیری از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه اظهار داشت: مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی و حضور در 8 سال دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی، جبهه فرهنگی و جنگ نرم و عرصه‌های مقابله با تحریم و ایفای نقش در اقتصاد مقاومتی برای عبور از تحریم صنایع بالادستی از جمله خدمات بزرگ سپاه پاسداران برای انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: موسسات مطالعاتی دشمنان انقلاب اسلامی ایران پیش‌بینی کرده‌اند ایران 14 میلیارد دلار کاهش صادرات در سال آینده خواهد داشت ولی با  تدابیر و درایت مقام معظم رهبری و حمایت حکیمانه ایشان از تولید علم و فناوری و بهادادن به تولید ملی و سرمایه ایرانی با توجه به ظرفیت‌های بالای کشور، این پیش‌بینی‌های دشمنان را نیز نقش بر آب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران یکی از مشکلات عمده اقتصاد کشور را خروج ارز از کشور در مواردی از قبیل واردات اسباب‌بازی به میزان 70 میلیون دلار و لوازم آرایشی به مبلغ 150 میلیون دلار دانست و گفت: با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش کیفیت کالاهای داخلی می‌توان از خروج ارز از کشور جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: بهترین راه حمایت از بخش‌های کشاورزی و دامپروری برای کاهش تورم در این بخش و مهار گرانی‌های جدید دادن یارانه‌های حمایتی به این بخش است.

این مسئول با بیان اینکه تنها راه مقابله با تحریم‌ها در طول 33 سال اخیر انقلاب همدلی مردم و مسئولان نظام بوده است، افزود: مردم با حمایت از انقلاب خود تمام برنامه‌های دشمنان انقلاب را ناکام گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول