اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا قبل از پایان سال

دستگاه‌های اجرایی گناباد نسبت به جذب 100 درصد اعتبارات اقدام کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: دستگاه‌ها و بانک‌های تجارت و ملت روند سریع‌تری برای پرداخت تسهیلات منظور کنند و تا قبل از اتمام کاری سال جاری نسبت به جذب 100 درصد اعتبارات اقدام کنند.

دستگاه‌های اجرایی گناباد نسبت به جذب 100 درصد اعتبارات اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی که در موعد مقرر توانسته‌اند نسبت به جذب اعتبار تخصیص یافته اقدام کنند، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های تجارت و ملت روند سریع‌تری برای پرداخت تسهیلات در نظر بگیرند و تا قبل از پایان کاری سال جاری نسبت به جذب 100 درصد اعتبارات اقدام کنند.

وی افزود: کمیته امداد حضرت امام تسهیلات اختصاص یافته به مبلغ 200 میلیون تومان را به تعاونی روستای کلات برای جذب به موقع با هماهنگی بخشداری کاخک اقدام و پیگیری کند.

وی ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی گزارشی از روند آخرین اقدامات صورت گرفته پروژه‌های آلوورائه، میدان سبک دام و طرح سردخانه ارائه کند.

صفایی گفت: با هماهنگی به عمل آمده مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان فهرست مشخصات و اطلاعات مشاغل ایجادی را در اختیار کمیته امداد حضرت امام قرار دهد تا نسبت به ثبت آن در سامانه رصد اقدام و نتیجه اعلام شود.

وی افزود: استعلام لازم به منظور تعداد مورد نیاز جوجه بومی از ادارات بهزیستی و کمیته امداد به عمل و برنامه‌ریزی لازم برای خرید صورت گیرد.

صفایی گفت: دستگاه‌های اجرایی کمیته امداد، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای، بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی، بازرگانی، صندوق مهر و بنیاد شهید گزارشی از روند جذب تسهیلات مشاغل خانگی که به بانک‌های عامل معرفی کرده‌اند را باید به دبیرخانه کارگروه اعلام کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول