اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

اجلاس غیر متعهدها معادلات را به نفع ایران تغییر می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: اجلاس غیر متعدها فرصت بسیار مغتنمی برای کشورمان است معادلات را به نفع ایران تغییر می‌دهد.

اجلاس غیر متعهدها معادلات را به نفع ایران تغییر می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر به  شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: این دو شهید بزرگوار الگوی ملت و مسئولان ما هستند.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: شهید رجایی به موازات خدمت در جامعه از معنویات غافل نماند، رشد معنوی، اخلاق، قرب به خدا و کار خالصانه این دو عزیز را از دیگران متمایز کرد، شهید رجایی رئیس جمهوری بود که غذای روزانه خود را از خانه به دفتر کار خود می‌برد، این شهید الگوی ساده زیستی و شجاعت بود، برخی مسئولان قبل از مسئولیت یک مشی و مرامی دارند و بعد از مسئولیت مشی و مرام دیگر اما شهید رجایی همواره مشی مرام خود را حفظ کرد تا 8 شهریور دعوت حق را لبیک گفت.

اجلاس غیر متعهدها معادلات را به نفع ایران تغییر می‌دهد

وی با بیان اینکه اجلاس جنبش عدم تعهد مهمترین اجلاس سیاسی جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اسلامی است، افزود:  کشورهای عضو این جنبش هیچ وابستگی و تعهدی به قدرت‌های شرق و غرب ندارند و شعار آنها همان شعارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است،این کشورها برای خود اصولی دارند و سعی می‌کنند به اصول خود پایبند باشند.

منصوری با تأکید بر اینکه این اجلاس پس از اجلاس سازمان ملل متحد بزرگترین اجلاس سیاسی جهان است، عنوان کرد: بیش از 120 کشور عضو این جنبش هستند و بیش از 50 کشور در سطح سران کشورهای خود در اجلاس تهران شرکت می‌کنند و این امر معادلات را به نفع ایران تغییر خواهد داد و قدرت کشورمان را به نمایش خواهد گذارد.

در آستانه اجلاس تهران دشمن درصدد نا امن کردن فضای کشور است

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: امروز تمام کشور درگیر برگزاری این برنامه معظم هستند و دشمن نیز از پا ننشسته است، سعی دارد فضای کشور را ناامن نماید اما اشراف کامل نیروی انتظامی، اطلاعات، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تمام حوادث آنها را ناکام خواهد گذارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن ناراضی کردن مردم در آستانه اجلاس است، خاطرنشان کرد: در برخی از نقاط تهران تلفن‌ها را قطع کردند، سعی کردن در خدمات‌رسانی به مردم اشکال به‌وجود آورند تا مردم را ناراضی کنند و از این طریق به اهداف خود برسند اما نتوانستند.

منصوری ادامه داد: در هر کشوری که معاونان رئیس جمهور و یا وزیر امور خارجه برای دعوت مسئولان آن کشورها می‌رفتند بعد از آنها خانم کلینتون و یا مسئولان آمریکایی می‌رفتند تا آن کشورها را از حضور در اجلاس تهران منصرف سازند اما می‌بینیم که حدود 6 هزار دیپلمات از کشورها و یک هزار خبرنگار برای پوشش خبری به تهران می‌آیند.

عملکرد مجموعه نظام مثبت است

فرماندار شهرستان ورامین در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت یادآور شد: در هفته دولت معمولا بخش‌هایی از فعالیت‌های دولت به مردم ارائه می‌شود، این را بدانید حقیقتا نیت فرزندان شما در دولت خدمت رسانی است، میثاق ما با تمام مدیران ادارات کار است، عزم ما فقط کار برای مردم است، پس از گذشت هفت سال از عمر دولت و بیش از دو سال حضور بنده به عنوان فرماندار شهرستان قطار پیشرفت ایران عزیز با سرعت در حال حرکت است.

وی اضافه کرد: عملکرد مجموعه نظام پس از انقلاب اسلامی مثبت است، برخی دولت‌ها به کندی به این پیشرفت اقدام کردند و برخی با سرعت اما مهم این است که این قطار پیشرفت هیچ‌گاه متوقف نشده است.

افتتاح پروژه‌های نیمه تمام در عمر باقیمانده دولت

این مسئول بیان داشت: کمتر از یک سال از عمر دولت باقی مانده است و ما مصمم هستیم پروژه‌های نیمه تمام را در این فرصت کامل کنیم، مردم مطالبه دارند و این مطالبات حق آنها است، در ورامین نیز بیش از 17 هزار مسکن مهر ساخته شده که اغلب به صورت خود مالکی و پراکنده بوده نه مجتمع، بهره‌برداری از سد ماملو، بهره‌برداری از چهار فاز آبفا جنوب شرق استان از جمله موفقیت‌های دستگاه اجرایی شهرستان است.

منصوری افزود: بسیاری از اراضی زیر کشت ما امروز زیر پوشش آبیاری قطره ای و مکانیزه قرار دارند، مسیر ری ـ ورامین افتتاح شده، 100 کیلومتر راه روستایی بهسازی شده و در بحث بنیاد مسکن و عمران کمتر روستایی را می‌توان یافت که در آنجا کاری صورت نپذیرفته باشد.

بخشداران ما میدانی هستند

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: بخشداران ما امروز بخشداران میدانی هستند، در شش روز کاری کمتر پشت میز ادارات خود هستند، در محل حاضر می‌شوند و از نزدیک اجرای پروژه‌ها را زیر نظر دارند، دسترسی مردم به مدیران بسیار ساده است.

وی ادامه داد: در این باب پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

رشد 300 درصدی اعتبارات شهرستان ورامین

منصوری با اشاره به رشد اعتبارات شهرستان ورامین یادآور شد: اعتبارات شهرستان در اغلب حوزه‌ها از جمله تملک و دارایی‌ها و اعتبارات 300 درصد رشد داشته است و این رقم برای سال 91 باز هم افزایش خواهد داشت.

بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار برای مترو ورامین

وی افزود: یکی از مطالبات به حق مردم از ما مترو است، در ماه گذشته دولت مصوبه‌ای داشت و طی آن اجرای پروژه را از قطار شهری گرفته و به مترو داد،حریم راه آهن هم به مترو واگذار گردید و 290 میلیارد ریال از بودجه سال جاری و 230 میلیارد ریال از بودجه سال 90 که مجموعا بیش از 500 میلیارد ریال است اعتبار برای این امر مصوب شده است و علاوه بر آن رئیس جمهور وعده داده است بودجه ویژه‌ای برای این کار تخصیص دهد.

برخی از روی بی‌اطلاعی اظهار نظر می‌کنند

این مسئول گفت: بیش از 20 میلیارد ریال بودجه برای بیمارستان مفتح ورامین و 20 میلیارد ریال بودجه برای بیمارستان قرچک در ردیف اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است، برای بیمارستان قرچک حتی پیمانکار هم مشخص شده است اما برخی از روی بی‌اطلاعی اظهار نظر می‌کنند.

در داخل شهرستان مظلوم بودیم

وی با بیان اینکه تعهد ما به مردم کار است، به مظلومیت دولت اشاره کرد و افزود: حجم تخریب‌ها از داخل و خارج کشور به این دولت بی‌سابقه بوده است.

منصوری اظهار داشت: در شهرستان هم ما مظلوم بودیم، بسیاری از جاها وارد نشدیم و پاسخ ندادیم، نه اینکه پاسخ نداشتیم، خیر، چون تاکید رهبر عزیز همدلی و وحدت بود نخواستیم این وحدت از بین برود، امروز بیش از یک هزار میلیارد ریال پروژه در سطح شهرستان آماده بهره‌برداری است که بخشی فردا به طور نمادین توسط استاندار تهران افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: به دلیل حجم بالای اخبار در زمان اجلاس جنبش عدم تعهد قسمت اعظم پروژه‌ها دو هفته آینده با حضور مسئولان کشوری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول