اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

برگزاری اجلاس عدم تعهد طرح انزوای ایران را با شکست مواجه می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد، قطعاً پاسخی به تمام بافته‌های نظام سلطه در راستای ایجاد انزوا و محدودیت برای ایران بوده و این طرح انزوا را با شکستی کامل مواجه می‌کند.

برگزاری اجلاس عدم تعهد طرح انزوای ایران را با شکست مواجه می‌کند

علیرضا زاکانی در حاشیه گردهمایی جبهه رهپویان خراسان‌رضوی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس عدم تعهد در ایران، ضمن تاکید بر شکست توطئه‌های دشمنان در نتیجه برگزاری این اجلاس در ایران اظهار داشت: به اعتقاد بنده برگزاری این اجلاس در این حد و با این حضور گسترده و اقبالی که از سوی حدود 150 کشور دنیا برای حضور صورت گرفته و از طرفی حضور بیش از 46 کشور دنیا در عالی‌ترین سطح، قطعاً پاسخی قاطع به تمام بافته‌های نظام سلطه در راستای ایجاد انزوا و محدودیت برای ایران است.

وی افزود: این حضور و اقبال گسترده کشورهای عضو در این اجلاس طرح انزوا آنان را با شکستی کامل مواجه می‌کند، البته این بدان معنا نیست که آنها دیگر تلاشی نمی‌کنند بلکه تنها تلاش‌هایی که تا امروز داشته‌اند را با شکستی کامل مواجه می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم‌چنین تشکیل این اجلاس قطعاً اوج درماندگی دشمنان نظام را در رسیدن به اهدافشان را به نمایش می‌گذارد.

دبیرکل جبهه رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه در این اجلاس تببین و تدبیر شده و به نتیجه می‌رسد بتواند در نهایت، باب هم‌گرایی میان کشورها و میان مجموعه عناصری که فارق از نظام سلطه به دنبال همکاری و هم‌یاری و در حقیقت رشد جامعه جهانی هستند، باشد.

زاکانی در خاتمه با اشاره به سنگ‌اندازی‌های دشمنان مبنی بر عدم حضور بان ‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل و مرسی رئیس جمهور مصر، یادآور شد: این سنگ‌اندازی‌ها از سوی دشمنان و غرب طبیعی است ولی باید گفت که هیچ یک از این ممانعت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول