اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:

تصمیمات اجلاس تاثیر بسزایی در سیاست‌های جهان دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیماتی که در اجلاس سران غیر متعهد‌ها اتخاذ می‌شود تاثیر بسزایی در سیاست‌های جهان دارد که ایران اسلامی باید از این فرصت نهایت بهره را ببرد.

تصمیمات اجلاس تاثیر بسزایی در سیاست‌های جهان دارد

ابراهیم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی در صدد انزوای ایران اسلامی در سطح دنیا است، برگزاری اجلاس سران غیر متعهد‌ها در تهران که یک اتفاق بسیار خوشایندی محسوب می‌شود نشان از اهمیت جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی دارد.

وی تصریح کرد: با برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران سران بیش از 100 کشور در سطوح مختلف وارد ایران می‌شوند که اثرات بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این اجلاس ایران می‌تواند از فرصت‌های طلایی، بهترین استفاده را ببرد ادامه داد: ایران به مدت سه سال مسئولیت کشورهای غیر متعهد را بر عهده خواهد گرفت که می‌تواند از این طریق بسیاری از آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی را دنبال کند.

رضایی گفت: دفاع از آرمان فلسطین، دفاع از حقوق هسته‌ای ایران، دفاع از مسلمانان کشورهای اسلامی، شکست توطئه‌‌های استکبار، اشاعه بیداری اسلامی و تقویت روحیه مقاومت در برابر استکبار می‌تواند از جمله دستاوردهای این اجلاس باشد که باید با برنامه‌ریزی دقیق این موارد را پیگیری کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای بحرانی کردن و عقب افتاده نشان دادن ایران اسلامی خاطر نشان کرد: با آمدن سران کشورها در تهران تمام دروغ‌های دشمنان برملا و افشاء می‌شود که باید از این فرصت بهره لازم را برد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جنبش عدم تعهد بعد از سازمان ملل بزرگ‌ترین تشکل سیاسی در دنیا به شمار می‌رود اظهار داشت: تصمیماتی که در اجلاس اتخاذ می‌شود تاثیر بسزایی در سیاست‌های جهان دارد.

رضایی تلاش برای خنثی کردن تحریم‌های دشمنان را از دیگر مزایای برگزاری این اجلاس در تهران دانست.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول