اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تأکید کرد

نشست غیرمتعهدها در تهران عامل تحقق دیپلماسی نوین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران، در شرایط فعلی گامی در راستای تحقق دیپلماسی نوین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی از سوی جمهوری اسلامی در عرصه معادلات بین‌المللی است.

نشست غیرمتعهدها در تهران عامل تحقق دیپلماسی نوین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در تهران اظهار داشت: برگزاری این اجلاس در شرایط فعلی گامی در راستای تحقق دیپلماسی نوین مبتنی بر اقتصاد مقاومتی از سوی جمهوری اسلامی در عرصه معادلات بین‌المللی است.

به گفته وی کشورهای غیر متعهد متشکل از 120 کشور بعد از سازمان ملل متحد، به عنوان قوی‌ترین تشکل بین‌المللی محسوب می‌شود که دارای اثرگذاری بالایی هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به دفاع کشورهای عدم تعهد از سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این امر نشان از همسویی و همراهی این کشورها با مواضع ایران اسلامی دارد که همین امر مایه نگرانی استکبار جهانی را فراهم کرده است.

وی از بیداری اسلامی کشورهای منطقه سخن راند و اظهار داشت: برگزاری این اجلاس در ایران اسلامی به عنوان کانون بیداری اسلامی، جایگاه ویژه‌ای را در عرصه بین‌المللی به جمهوری اسلامی ایران خواهد بخشید که این امر نیز یکی دیگر از عوامل ناراحتی دشمنان به شمار می‌رود.

کارخانه‌ای با اشاره به تلاش دشمن با استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی برای القای انزوای ایران در عرصه جهانی گفت: برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در تهران نشان از آن دارد که تبلیغات سوء دشمن راه به جایی نبرده و ایران اسلامی همواره در موضع قدرت قرار دارد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ایران با استفاده از این موقعیت می‌تواند اهداف مورد نظر خود را در ارتباط با جایگاه جمهوری اسلامی در جهان و مدیریت بیداری اسلامی در منطقه اجرایی کرده و پیامدهای قابل توجهی را برای کشور و جامعه جهانی رقم زند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول