اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد

احداث 21 هزار مترمربع فضای فرهنگی در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طی دولت نهم و دهم 21 هزار مترمربع فضای فرهنگی به استان کرمان اضافه شد و سه پروژه مهم نیز با 7 هزار مترمربع در حال انجام است.

احداث 21 هزار مترمربع فضای فرهنگی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی ظهر امروز در آیین نکوداشت یاد شهدای خبرنگار استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان در حال حاضر دارای 26 هزار و 150 متر مربع فضای فرهنگی است.

وی بیان داشت: این فضاهای فرهنگی شامل تالار بزرگ کرمان، دانشکده علوم قرآنی، کتابخانه‌های متعدد و ... است و از 25 تا 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

سعیدی تصریح کرد: طی دولت نهم و دهم 21 هزار مترمربع فضای فرهنگی به استان کرمان اضافه شد و سه پروژه مهم نیز با 7 هزار مترمربع در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه نرم‌افزاری نیز از شهریور ماه جاری برگزاری هفته رضوی استان، جشنواره‌های شعر رضوی در شهرستان‌ها، کنگره شعر رضوی و جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را در استان کرمان داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در حوزه نشاط و معنویت بخشی جامعه گام‌های مهمی برداشته شده است.

سعیدی افزود: مطبوعات کرمان نیز همگام با دولت و ولایت در مسیر اعتلای نظام کار کرده و با درک عمیق شرایط فرهنگی روز به روز بر نقش‌آفرینی آنها افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول