اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور:

انعکاس اخبار دانشگاه فضای فرهنگی دانشجویی را ارتقاء می‌دهد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور گفت: انعکاس اخبار فعالیت‌های دانشگاه پیام‌نور این شهرستان فضای فرهنگی اجتماعی دانشجویان را ارتقاء داده است.

انعکاس اخبار دانشگاه فضای فرهنگی دانشجویی را ارتقاء می‌دهد

مرتضی عمرانی‌چرمگی صبح امروز در گفت‌وگو با فارس در نیشابور، اظهار داشت: این انعکاس برنامه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه در رسانه‌ها سبب ایجاد انگیزه بیش‌تر در دانشجویان به‌ منظور تحرک بیش‌تر در امور درسی و فعالیت‌های فوق‌برنامه شده است.

وی افزود: انعکاس این‌گونه اخبار حمایت بیش‌تر مردم و مسئولان از فعالیت‌های دانشجویی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه 100 خبر و گزارش مربوط به این مرکز آموزش عالی در حداقل 15 رسانه گروهی چاپ شده است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه به دلیل فعالیت‌های قابل توجه فرهنگی دانشجویان و اقدامات عمرانی مورد توجه رسانه‌های گروهی در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: خبرگزاری‌های مهر و فارس هر کدام با 14 خبر و روزنامه اطلاعات با 3 خبر بیش‌ترین توجه را در بین خبرگزاری‌ها و مطبوعات نسبت به این دانشگاه داشته‌اند.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور گفت: نشریات محلی نیز اخباری از این دانشگاه انعکاس دادند که فرسیمرغ با 4 خبر در صدر این نشریات محلی قرار دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول