اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا:

بسیاری از مناطق بویراحمد مشکل راه و کمبود فضای فرهنگی دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مناطق بویراحمد مشکل راه و کمبود فضای فرهنگی دارند که باید برای انجام فعالیت‌های عمرانی کار از مناطق محروم آغاز شود.

بسیاری از مناطق بویراحمد مشکل راه و کمبود فضای فرهنگی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه شورای برنامه‌ریزی بویراحمد ظهر امروز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاونین و دیگر مسئولین ادارات با هدف توزیع اعتبارات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و درمانی در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه نماینده مردم بویراحمد و دنا با تاکید بر لزوم اتمام پروژه‌ها تا اوایل سال آینده عنوان کرد: پروژه‌های دو درصد نفت و مهر ماندگار از اعتبارات خوبی برخوردار هستند که باید در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هزینه شوند.

غلام‌محمد زارعی با بیان اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اوایل سال آینده اظهار داشت: اکنون در شهرستان بویراحمد مناطق پرجمعیتی بوده که از نعمت راه آسفالته و فضای فرهنگی و آموزشی بی‌بهره هستند، از این رو تأکید ما به مسئولان ادارات اولویت‌بندی انجام کارها و شروع از مناطق محروم است.

زارعی افزود: تلاش می‌کنیم علاوه بر این اعتبارات استانی پی‌گیر جذب اعتبارات ملی برای انجام پروژه‌های بزرگ‌تری باشیم.

فرماندار بویراحمد نیز با اشاره به رشد 20 درصدی این اعتبارات گفت: مبلغ 466 میلیارد و 180 میلیون ریال از محل دو درصد نفت و گاز بوده که با بررسی و اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی به انجام و اتمام پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافت.

محمد الفونه با تاکید بر مدیریت صحیح این اعتبارات در ادارات اظهار داشت: با توجه به اعتبار ابلاغی به ادارات، مسئولین باید اعتبارات را با کارشناسی اصولی و دقیق هزینه کنند.

الفونه همچنین با اشاره به پروژه‌های طرح مهر ماندگار افزود: پروژه‌های مهر ماندگار باید تا خرداد سال 92 به پایان برسد یعنی تا پایان کار دولت دهم و کارهای نیمه تمام این دولت نیز در دولت بعدی تکمیل شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول