اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

فضای گسترش فرهنگی دینی در بوشهر توسعه یابد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باتوجه به مهمان‌پذیر بودن این استان در ایام نوروز باید زیرساخت‌های خدمت‌رسانی به مسافران تقویت شود و با مدیریت امور فضای گسترش فرهنگ دینی توسعه یابد.

فضای گسترش فرهنگی دینی در بوشهر توسعه یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در ارتباط با فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بیان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بررسی موضوعات مختلف در قالب مصوبات، زمینه پرداختن به آنها را برای مسئولانی که متصدی اجرا هستند، فراهم کرده است.
صفایی بوشهری ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ دینی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، در گرو اجرایی شدن مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.
وی با اشاره به اینکه روند امور در ستاد احیای امر به معروف استان بوشهر مقبول اما تا رسیدن به مرحله آرمانی فاصله دارد، اظهار داشت: پرداختن به آسیب‌ها و قابلیت‌های فرهنگی و اجتماعی این استان بدون افراط و تفریط نتیجه ملموس‌تری در‌ بر دارد.
صفایی بوشهری با قدردانی از مسئولان استان بوشهر در اجرای مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: با توجه به مهمان‌پذیر بودن این استان در ایام نوروز باید زیرساخت‌های خدمت‌رسانی به مسافران تقویت شود و با مدیریت امور فضای گسترش فرهنگ دینی توسعه یابد.
امام جمعه بوشهر افزود: کارهای پژوهشی خوبی در زمینه برخی از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، عفاف و حجاب و حضور کم رنگ بانوان در فعالیت‌های سیاسی در این استان انجام شده است که با استخراج راهکارها به رفع آسیب‌ها کمک می‌شود.
صفایی بوشهری گفت: در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید فضا به گونه‌ای مدیریت شود تا رعایت اخلاق انتخاباتی مد‌نظر همه متولیان و داوطلبان قرار گیرد.
وی ادامه داد: انتخابات بستر نمایش حضور مردم در عرصه سرنوشت خود و جامعه است بر همین اساس باید فضای این استان برای مشارکت مردم آرام باشد.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر یادآور شد: همه داوطلبانی که تایید صلاحیت می‌شوند در فضای ولایت‌مدارانه و با رعایت تقوا و اصل شایسته سالاری فضای این استان را به سمت گزینش و انتخاب برتر توسط مردم سوق دهند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز گفت: با توجه به اینکه نوروز امسال همزمانی با ایام محرم و صفر ندارد باید با پیش‌بینی‌های لازم افزون بر پرداختن به بسترهایی که منجر به شادی و نشاط مردم می‌شود‌، مانع از ترویج فرهنگ بیگانه در محل‌های اسکان مسافران شد.
فتح‌الله جمیری افزود: شهرستان‌های گناوه و دیلم که در ایام نوروز مسیر کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هستند از امکانات خدمات‌دهی عمومی مطلوبی برخوردار نیستند.
وی یادآور شد: هم اینک وضعیت رعایت حجاب و عفاف در برخی از اماکن و دفاتر پیشخوان‌های خدماتی استان بوشهر مطلوب نیست.
جمیری اضافه کرد: هرچند دفاتر یاد شده خصوصی هستند اما به دلیل کارکرد و ماهیت خدمات دهی آنها مردم به چشم دولتی به آنها می‌نگرند که باید با تذکر و نظارت بیشتر این آسیب نیز برطرف شود.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول